קורס ניהול תיקי השקעות מחיר

המסלול עבור ניהול תיקי השקעות דורש מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, אתיקה ודיני ניירות ערך ומימון וסטטיסטיקה. בנוסף לשני מבחנים מקצועיים במקצועית א' ומקצועית ב'. בסיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל את הסטאז' שאורכו תשעה חודשים. לימודי ניהול תיקי השקעות הוא בעצם קורס הכנה למבחנים. במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס מתאים עבור כל אחד ממבחני הרשות לניירות ערך. עבור קורס שוק ההון למתחילים המחיר המלא  משתנה כמובן בהתאם לקורסים שתצטרכו לעבור, חלק מהסטודנטים זכאים לפטור עבור חלק מהקורסים בעקבות לימודים קודמים. בכל מקרה נתון, אתם מוזמנים להתקשר אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה, תוכלו לקבל את כל המידע בשיחת טלפון או לקבוע פגישת ייעוץ לצורך הרשמה ללימודים.

המסלול שלנו עבור מנהלי תיקי השקעות הוא בהיקף של 555 שעות לימוד אקדמיות, בערך שנתיים של לימודים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים נכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים, ונקנה לכם סט כלים מעשי להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה.

קורס ניהול תיקי השקעות מחיר
אפשרויות תעסוקה עבור מנהלי תיקי השקעות

מנהלי תיקי השקעות עובדים במסגרת הבנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח או כעצמאים. במסגרת העבודה בתחום תוכלו כמובן להתחיל לעבוד כשכירים, ולאחר צבירת ניסיון מתאים בעבודה, לפתוח עסק פרטי. מנהלי תיקים מוסמכים לבצע פעולות עבור הלקוחות שלהם בהתאם לאישור שניתן להם מראש על ידי הלקוח. למנהלי התיקים יש שיקול דעת מלא בנוגע לכל ההשקעות, והם יכולים לבצע פעולות בהתאם לשיקול דעתם ולידע הפיננסי שברשותם. מדובר באחד המקצועות המתגמלים ביותר בשוק העבודה, עם אחריות רבה כלפי הלקוח. מסלולים נוספים בתחום שוק ההון הם יועצי השקעות ומשווקים, שצריכים לעבור מסלול מקוצר יותר. חמישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה.

דילוג לתוכן