קורס ניהול תיקי השקעות

ניהול תיקי השקעות עוזר ללקוחות לנצל את הכסף הפנוי שברשותם. השקעות בשוק ההון דורשות ידע והבנה מקצועית, בנוסף לזמן פנוי בשביל לחקור לעומק את האופציות העומדות בפני המשקיע. אנשים רבים שמעוניינים לעשות זאת, פונים לבתי השקעות או ליועצים פרטיים ומפקידים בידם את הסמכות לבצע את הפעולות הנדרשות. 

מנהלי תיקי השקעות נדרשים לעבור הכשרה מקיפה הכוללת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך. קורסי היסוד הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה ודיני ניירות ערך. קורסים המקצועיים לנשים הם במקצועית א' ומקצועית ב'. בנוסף לכך תצטרכו לעשות סטאז' של תשעה חודשים. מנהלי תיקי השקעות עובדים במסגרת הבנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח או כעצמאים. מנהלי תיקים פועלים בחשבון הלקוח מטעם יפוי שניתן להם מטעמו. 

במסגרת ההכשרה במכללת אורין שפלטר אתם מקבלים את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה של קורס ייעוץ השקעות כולל הכוונה בנוגע לתעסוקה בתחום. המטרה שלנו היא לעזור לכל סטודנט למצוא את המסלול המקצועי הנכון עבורו.

קורס ניהול תיקי השקעות

לימודים בתחום שוק ההון

לימודים בתחום שוק ההון כוללים ייעוץ, שיווק וניהול תיקים. המסלול בייעוץ ובשיווק קצר יותר מניהול תיקים. לצורך ההכשרה תצטרכו לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, מבחן מקצועי אחד וסטאז' של חצי שנה. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים ואין להם זיקה למוצר פיננסי מסוים. יועצי השקעות אינם יכולים לבצע פעולות בחשבון הלקוח, תפקידם הוא לייעץ בלבד. המשווקים עובדים במסגרת בתי השקעות בשיווק מוצרי החברה, ואין להם סמכות לבצע פעולות בחשבון הלקוח. הבחירה במקצוע המתאים תלויה כמובן בשאיפות המקצועיות שלכם, היועצים והמשווקים לומדים את אותו מסלול אך הם עובדים בכיוון שונה. 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בשוק ההון? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן