קורס ניהול תיק השקעות עצמאי מחיר

המסלול עבור ניהול תיקי השקעות, דורש מעבר של שישה מבחנים וסטאז' של תשעה חודשים. במסגרת ההכשרה בתחום, לאחר סיום קורס השקעות אלטרנטיביות תצטרכו לעבור מבחנים בכלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות ואתיקה ודיני ניירות ערך, בנוסף לשני מבחנים מקצועיים במקצועית א' ובמקצועית ב'.
ניתן להתכונן למבחנים באופן עצמאי או ללמוד במכללה מוכרת, המכינה אתכם בצורה מלאה לבחינות.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הבחינות. המסלול המלא של התוכנית לוקח כשנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. כל אחד יכול להתקבל לקורס שוק ההון למתחילים, אין שום צורך בתנאי קבלה מיוחדים או פסיכומטרי. עבור אלו מכם שמגיעים ללימודים לאחר תואר ראשון או שני בכלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות, ביטוח ובנקאות, ישנו פטור על חלק מהבחינות.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בתחום הביטוח והפיננסים עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור בחינות ההסמכה בניהול תיקים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ומקנים לכן ידע מעשי שמכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום.

קורס ניהול תיק השקעות עצמאי מחיר
ייעוץ ושיווק השקעות

במסגרת ההכשרה בתחום שוק ההון, ישנם עוד שני מסלולים מקצועיים. ייעוץ ושיווק השקעות דורשים מעבר של חמישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה. אין צורך לעשות את המבחן במקצועית ב' המיועד עבור ניהול תיקים בלבד. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים ואין להם זיקה למוצרים עליהם הם ממליצים. המשווקים עובדים בדרך כלל בבתי השקעות, תפקידם הוא לשווק את המוצרים של מקום עבודתם לבעלי רשיון אחרים כגון היועצים או ללקוחות עצמם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בשוק ההון? מתלבטים באיזה מסלול לבחור? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן