קורס ניהול תיק השקעות עצמאי

ניהול תיקי השקעות מתבצע על ידי מנהלים מוסמכים שעברו הכשרה מתאימה. בהתאם לכך, מנהלי תיקי השקעות יכולים לבצע פעולות בחשבון הלקוח מתוקף יפוי כוח שהם מעניקים להם. מדובר באחריות גדולה מאוד לכספים של הלקוחות. בהתאם לכך, מנהלי השקעות צריכים לעבור הכשרה מתאימה הכוללת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, עליהם לעבור סטאז' בייעוץ השקעות של תשעה חודשים.

לימודי ניהול תיקי השקעות במכללה שלנו מכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים, ועוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים. מכללת אורין שפלטר מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינות, ובמספר שעות הלימוד הגבוה ביותר. אנחנו עובדים עם מרצים מקצועיים המעניקים לכם ידע מעשי ברמה הכי גבוהה שניתן. 

המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה בתחום ולהקנות לכם כלים מעשיים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות. אם אתם מעוניינים בתפקיד מאתגר איכותי ויוקרתי עם אפשרויות עבודה רבות כשכירים או כעצמאים, לימודי ניהול השקעות יכולים בהחלט להתאים עבורכם. קורס ניהול תיק השקעות עצמאי

לימודים נוספים בשוק ההון, יועצי השקעות ומשווקים

ישנן הכשרות קצרות יותר בקורס שוק ההון למתחילים בתחום של ייעוץ השקעות ושיווק. הסטאז' הוא רק חצי שנה ויש מבחן אחד פחות. ההבדל המהותי בין יועצים ומשווקים לבין מנהלי תיקי השקעות, הוא שהמנהלים יכולים לבצע פעולות בחשבון הלקוח מתוקף יפוי כוח שניתן על ידו. אבל היועצים והמשווקים אינם יכולים לעשות זאת. היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים ומספקים שירותי ייעוץ אובייקטיבים עבור הלקוחות, המשווקים עובדים במסגרת בתי השקעות והם מחויבים למוצר של בית העסק. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בתחום שוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן