קורס ניתוח טכני המלצות

שוק ההון מלווה אותנו לאורך כל החיים. קודם כל דרך קרנות הפנסיה שלנו לאחר מכן דרך כל החסכונות בקרנות ההשתלמות והפקדונות. משקיעים רבים בשוק ההון, מתחילים את הדרך ללא הדרכה מתאימה. לכן הם לוקחים סיכונים לא מחושבים והם יכולים להפסיד כספים ניכרים על השקעות לא נכונות עבורם. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את אופי ההשקעה לאופי שלכם כמשקיעים ולא לקחת סיכונים שלא מתאימים לכם. דבר שני לא פחות חשוב הוא השיטה המתאימה להשקעה. רוצים לדעת איל לבצע את החישובים? רוצים ללמוד להתנהל טוב יותר עם הכסף שלכם? קורס יועץ השקעות הוא הפיתרון בשבילכם. מה גם שזהו תחום מאוד מבוקש שיפתח למנוסים בו ערוץ הכנסה נוסף.

ניתוח טכני היא אחת השיטות הפופולריות בשוק ההון. מטרת השיטה היא לחזות תנודות עתידיות ולמצוא כיווני מסחר מתאימים. כל זאת בהסתמך על גרפים שנותנים לכם תמונה על נקודות היציאה והכניסה האפשריות. אם אתם רוצים להתחיל להשקיע בשוק ההון, אנחנו ממליצים לכם על קורס ניתוח טכני. אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו קורס מיוחד בנושא המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים להשקיע בצורה נכונה.

קורס ניתוח טכני במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר הקמנו בשנים האחרונות, קורס ניתוח טכני בשיטת גאן. הקורס מקנה לכם את כל הידע הנדרש לשימוש בשיטה. קודם כל נתמקד בניתוח טכני, ולאחר מכן נעבור לשיטת גאן. הקורס שלנו מועבר על ידי מומחה לשיטה שלמד וחקר אותה במשך שנים רבות. כמו כן המרצה של הקורס השקיע בפועל באמצעות השיטה והתנסה בה הלכה למעשה. במהלך הלימודים נלמד גם על המאפיינים של שוק ההון ונתמקד במכירה וקנייה של מניות. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם להשקיע בהשקעות מניבות. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מתאים לכל מי שרוצה להתחיל להשקיע בשוק ההון. אם אתם מעוניינים לקבל רישיון יועץ השקעות, קורס זה אינו מספיק ויש להשלים מספר קורסים נוספים לקבלת הרישיון.

מעוניינים לקבל מידע מפורט על תכנית הלימודים? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן