קורס ניתוח טכני שוק ההון

שוק ההון מלווה אותנו במהלך כל החיים הבוגרים שלנו. קודם כל עם חסכונות הפנסיה שלנו המופקדים מדי חודש בחודשו. השוק מלווה אותנו דרך קרנות ההשתלמות והפיקדונות ודרך הכספים הנזילים שברשותנו המשמשים להשקעות. בשביל להשקיע בשוק ההון, צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה המתאימה. רבים מאיתנו מחפשים דרכים יצירתיות להשקעה, אבל בהעדר ידע מתאים זאת כמעט משימה בלתי אפשרית. ניתוח טכני היא אחת השיטות להשקעה בשוק ההון. היתרון הגדול של לימודים בתחום, הוא החשיפה לשיטה אחת שאיתה אפשר להמשיך הלאה. במהלך הקורס תלמדו גם על כל הדרכים היעילות לניהול עסקה. נתמקד באיתור מגמות טובות להשקעה, נלמד מתי קונים, ומתי מוכרים ואיך מחשבים יעדים עתידיים שבהם יחולו שינויי מגמה. עם סיום הקורס תצטרכו לעבור תקופה קצרה של סטאז בייעוץ השקעות על מנת לקבל את הרישיון לשם תחילת עבודה בתחום.

לימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר

לימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר, מאפשרים לכם ללמוד מטובי המומחים בתחום. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים כולם אנשי מקצוע בעלי רקע והכשרה מתאימה. המרצים שלנו הם מנהלי תיקי השקעות, מומחים לניתוח של שוק ההון, משקיעים מצליחים ועוד מגוון רחב של מקצוענים אמיתיים, שמלמדים אתכם מהניסיון האישי שלהם. במהלך הלימודים נתנסה גם בעבודה בפועל וננתח מקרי בוחן בשביל להבין לעומק איך הדברים מתקיימים הלכה למעשה.

המוטו שלנו במכללה הוא לימוד המכוון לעשייה. במהלך לימודי שוק ההון במכללה, תתנסו בעבודה פרקטית במסחר בשוק ההון ותרכשו כלים שיסייעו לכם בהבנת התחום במלואו. אצלנו תלמדו איך להשקיע בפועל ואיך להבין לעומק את שוק ההון. כל הלימודים התיאורטיים מכוונים אתכם למציאת אפיקי ההשקעות המתאימים עבורכם. בהתאם לכך, יש לנו שירותי ייעוץ מקצועי שעוזרים לכם במהלך הלימודים. אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי המכללה ולקבוע פגישת ייעוץ ראשונה. לימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר, מקנים לכם את כל הכלים להשקעה המניבה. אל תפספסו הזדמנות להצלחה, צרו עמנו קשר במהרה! 

דילוג לתוכן