קורס סוכן ביטוח אלמנטרי אונליין

סוכני ביטוח אלמנטרים מטפלים בכל ביטוחי הרכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש.

מדובר בשורה ארוכה של ביטוחי חובה, שכל אזרח בישראל יצטרך לעשות בשלב מסוים של החיים. ביטוחי רכב ודירה, ביטוח ימי ואווירי ועוד.

סוכני הביטוח האלמנטרי נדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך ההכשרה הם נדרשים לעבור שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, הם נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה. קורס סוכן ביטוח אלמנטרי הוא בעצם קורס סוכן ביטוח פנסיוני הכנה לאחד המבחנים הנדרשים.

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי

במכללה שלנו אנחנו מלמדים שישה קורסי הכנה מקיפים, המכינים אתכם באופן מלא לכל מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו גאים במסלול הלימודים המקיף ביותר מבין כל המסלולים ברחבי הארץ ואחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח, ומקנים לכם ידע פרקטי שיעזור לכם הלכה למעשה בעבודה. לימודי רישיון סוכן ביטוח שלנו מתקיימים ללא תנאי קבלה והם פתוחים עבור כל אחד ואחת מכם. כמו כן, אנחנו מלמדים את כל הקורסים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לבחירת הסטודנט.

קורס סוכן ביטוח אלמנטרי אונליין
קריירה בביטוח אלמנטרי

סוכן ביטוח אלמנטרי הוא איש מקצוע שמכיר את עולם הביטוח ותפקידו לסייע ללקוחותיו לבחור את הפוליסות המתאימות ביותר לצרכים שלהם. הסוכנים עובדים בדרך כלל כעצמאים על עמלת נפרעים ועמלת היקפים. סוכני הביטוח האלמנטרי עובדים מול חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. מדובר במקצוע מתגמל מאוד עם שכר שעולה בהדרגה לאורך השנים.

רוצים להירשם למסלול הלימודים בביטוח אלמנטרי?

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא שלנו בביטוח אלמנטרי? רוצים להירשם ללימודי יועץ פנסיוני במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן