קורס סוכן ביטוח בחיפה

קורס סוכן ביטוח פנסיוני בחיפה, מיועד עבור סטודנטים המעוניינים להתכונן למבחנים הנדרשים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים,

תדרשו לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים.

מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים, עבור הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטריים. כמו כן, לאחר מעבר של כל המבחנים וסטאז' של חצי שנה, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה, עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות מדי יום מחברות הביטוח והסוכנויות הגדולות בארץ.

קורס סוכן ביטוח בחיפה
הכשרת סוכני ביטוח מסלול לימודים ותנאי קבלה

מסלול הלימודים שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. אין צורך בפסיכומטרי בשביל להירשם לימודים. המסלול שלנו מכיל את כל קורסי ההכנה במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, אנחנו מכינים אתכם לשני המבחנים המקצועיים הנדרשים בכל אחת מההכשרות.

קורסי ההכנה עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לצרכים של הסטודנט. הפורמט הדיגיטלי שלנו מאפשר לכם ללמוד בזמן שנוח לכם, ולשלב בצורה מלאה לימודים מקצועיים עם עבודה וחיי משפחה.

לימודים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בלימודים פיננסיים ופנסיוניים, עם עשרות קורסי הכשרה מקצועיים בתחומים המבוקשים ביותר במשק הישראלי. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני ההסמכה לסוכני ביטוח. לימודי ביטוח אלמנטרי אצלנו מכינים אתכם למעבר בהצלחה יתרה של כל המבחנים הנדרשים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן