קורס סוכן ביטוח בירושלים

סוכני ביטוח מובילים מספקים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה. במכללת אורין שפלטר, יש לנו קורס סוכן ביטוח בירושלים לתושבי האזור שיעזור לכם להשתלב מיידית בעבודה. אנחנו מכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. יש לנו שני מסלולים מרכזיים סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. בשני המסלולים ארבעת המבחנים במקצועות היסוד זהים, ובשניהם יש לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים נוספים. בשביל לסיים את ההכשרה בהצלחה, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. 

קורס סוכן ביטוח בירושלים

במכללה שלנו אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום ומכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים. אנחנו המכללה עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בין כל המכללות ברחבי הארץ. 

מסלול לימודים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים

מסלול לימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי,שכולל קורס יסודות הביטוח פתוח עבור כל מי שמעוניין ללמוד את התחום. הלימודים לוקחים בין שנה וחצי לשנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים נעבור על כל החומר הנדרש למבחנים, ונתמקד בפתרון של בעיות ומבחנים לדוגמא, כולל עבודה אינטראקטיבית בכיתה. אחד הדברים הכי מרכזיים אצלנו במכללה, הוא הדגש הטכנולוגי. מערך השיעורים המוקלטים שלנו באינטרנט, מספק עבורכם חומרי העשרה רבים כולל וובינרים מעולים להעשרת הלימוד. 

סוכני ביטוח אלמנטרים ופנסיוניים, הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. בהתאם לכך, התחרות הולכת וגדלה מדי שנה. אצלנו אתם מקבלים יתרון משמעותי על פני המתחרים עם פורטל המשרות העשיר שלנו שעומד כולו לרשותכם. אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא עבודה מייד עם סיום לימודי ביטוח פנסיוני. בהתאם לכך הרוב המכריע של בוגרי המכללה, עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מועדי ההרשמה ועל תוכנית הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן