קורס סוכן ביטוח כמה זמן הלימודים

סוכני ביטוח נדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך עבודה כסוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, עליכם לעשות סטאז' של חצי שנה. מסלול לימודים ביטוח פנסיוני במכללות השונות הוא כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

סוכני ביטוח אלמנטרים ופנסיוניים מעניקים שירות לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה, מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה עם אופציות רבות לקידום מקצועי במהלך השנים. העבודה כסוכני ביטוח מאפשרת לכם לעבוד כעצמאים או כשכירים, במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות המובילות בארץ. בתחום הביטוח הפנסיוני תוכלו לעבוד כמשווקים או כיועצים. המשווקים עובדים בדרך כלל כשכירים בבתי השקעות, חברות הביטוח והסוכנויות השונות ותפקידם לשווק את המוצרים של בית העסק ללקוחות. היועצים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים המחויבים לטובת הלקוח בלבד.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורסי הכנה עבור כל המבחנים הנדרשים. אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. בסיום הלימודים וההכשרה אנחנו עוזרים לכם למצוא הכשרה בתחום.

קורס סוכן ביטוח כמה זמן הלימודים
הכשרות מעשיות במכללת אורין שפלטר

במכללה שלנו, אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מעשיות קצרות טווח במגוון רחב של תחומים. בתחום הביטוח יש לנו הכשרה עבור רפרנטים וחתמי ביטוח ובתחום המשכנתאות קורס מיוחד עבור יועצי משכנתאות, המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. יש לנו הכשרות מעשיות בתחום הנדל"ן וקורסי העשרה עבור סוכני ביטוח.

מעוניינים לשמוע מה תנאי קבלה ללימודי ביטוח? מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל המסלולים שלנו ועל כל ההכשרות המקצועיות? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן