קורס סוכן ביטוח כמה זמן?

קורס סוכן ביטוח כמה זמן? קודם כל אתם צריכים לדעת שההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים דורשת שישה מבחנים! ולכל מבחן יש לנו עבורכם קורס סוכן ביטוח בחיפה המתאים. המסלול כולו לוקח בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכינים אתכם למבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, אותם מבחנים עבור כל אחד מהמסלולים, ושני מבחנים מקצועיים נוספים. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

מעבר להכשרות המלאות שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים, אנחנו מלמדים גם קורסים והכשרות מעשיות עבור רפרנטים וחתמי ביטוח. אצלנו תוכלו לרכוש מקצוע מכובד בכמה חודשים בלבד! מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים? מתלבטים מה מתאים עבורכם? אנחנו כאן בנוגע לכל שאלה. צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לשירותכם.

ללמוד ביטוח במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים, עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המכללה שלנו מתגאה בתוכנית לימודי סוכן ביטוח פנסיוני המקיפה ביותר ואחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים. בסיום ההכשרה המעשית, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומדת מחלקת ההשמה שלנו עם עשרות משרות חדשות מדי יום ביומו. כמו כן, במהלך הלימודים וההכשרה המקצועית, אתם יכולים להתייעץ איתנו בנוגע לאפשרויות הפרנסה לאחר סיום הלימודים.

קורס סוכן ביטוח כמה זמן?

איפה עובדים סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים במסגרת החברות וסוכנויות הביטוח השונות, בדרך כלל כעצמאים. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד גם כיועצים פנסיוניים במסגרת הבנקים או בשיווק פנסיוני. המשווקים עובדים כשכירים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח.

מעוניינים בפרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בתחום הביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן