קורס סוכן ביטוח כמה עולה?

קורסי הכשרה עבור סוכני ביטוח הם בעצם קורסי הכנה עבור המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשנים האחרונות סטודנטים רבים מעדיפים ללמוד עבור המבחנים בצורה מסודרת במכללה מוכרת. בדיוק כמו בתחום הלימודים עבור המבחן הפסיכומטרי, גם בלימודי ביטוח ישנו יתרון גדול ללימודים במכללה.

לימודי סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. תוכנית הלימודים שלנו היא המקיפה ביותר מבין כל המכללות השונות ברחבי הארץ. כמו כן, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר, עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

קורס סוכן ביטוח כמה עולה?
לימודי סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, כוללת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה, בנוסף לשני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. כמו כן, תדרשו לעבור סטאז' מתאים של חצי שנה. המחיר המלא עבור המסלול ועבור כל קורס בנפרד משתנה בין מכללה למכללה.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר מלאה על המסלול או על קורסים מומלצים לעבודה ממסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

במה עובדים סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד גם כיועצים או כמשווקים. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוח בכל הנוגע לביטוחים הפנסיוניים שברשותו. יועצים פנסיוניים אינם מורשים לעבוד במקביל כסוכני ביטוח והם עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. במסגרת ההכשרה הפנסיונית תוכלו לעבוד גם בשיווק של מוצרי פנסיה עבור הלקוחות. שיווק פנסיוני מאפשר לכם לעבוד כשכירים או כעצמאים בהתאם להעדפות האישיות של כל אחד ואחת מכם.

דילוג לתוכן