קורס סוכן ביטוח מה מחיר

בעולם הביטוח ישנם שני סוכנים מובילים הפנסיוני והאלמנטרי. בנוסף לכך, ישנם סוכנים המתמחים בתחומים ספציפיים כגון ביטוח חיים או סוכן ביטוח ימי ואווירי. הלימודים עבור המסלול הפנסיוני והאלמנטרי, מכשירים אתכם למעבר של המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. מדובר בעצם בלימודי הכנה למבחנים. אבל כמובן שאתם מקבלים אצלנו במכללה הרבה יותר! אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את הכיוון המקצועי המתאים עבורם, ובסיום קורס סוכן ביטוח למצוא עבודה. 

ההכשרה בתחום הביטוח האלמנטרי והפנסיוני, כוללת ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. המחיר עבור המסלול תלוי כמובן בצרכים הספציפיים של כל סטודנט ובפורמט הלימודים, דיגיטלי או פרונטלי. בכל מקרה אתם מוזמנים להתקשר אלינו אל יועצי הלימודים שלנו או לקבוע פגישה בנידון. במהלך הייעוץ נשמח לעזור לכם עם כל שאלה שיש לכם בנוגע לתוכנית הלימודים. המכללה שלנו עושה את המיטב בשביל שכל סטודנט יעבור בהצלחה יתרה את המבחנים וימצא את הסטאז' המתאים.

קורס סוכן ביטוח מחיר

לימודים נוספים בתחום הביטוח

בעולם הביטוח ישנם מקצועות נוספים שאינם דורשים הכשרה של סוכן ביטוח. אחד מהם הוא רפרנט ביטוח האחראי על כל התפקוד התקין של המשרד. הרפרנטים הם כוח עזר משמעותי ביותר עבור הסוכנים, הם מטפלים בכל העבודה המשרדית כולל כל הנושא של קשרי לקוחות. קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי קצר בתחום מכשיר אתכם לאחד המקצועות הנדרשים ביותר עבור כל סוכנות או חברת ביטוח. מקצוע נוסף הוא חתם ביטוח כללי, רפואי או כל תחום אחר כנדרש. החתמים אחראים על הערכה של הפוליסות והתאמתם ללקוח. הם קובעים האם הפוליסה מתאימה ללקוח והאם זה כדאי עבור סוכנות הביטוח לקבל את הלקוח לשורותיה. 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים בנוגע לקורסים שלנו בעולם הביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן