קורס סוכן ביטוח מחיר

מחיר קורס יסודות הביטוח, מכסה את עצמו מיד עם סיום הלימודים. המחירים הנוחים שלנו, מאפשרים לסטודנטים רבים ללמוד בלי דאגה. בסיום הלימודים, אנחנו דואגים לכך שכל סטודנט ימצא בסופו של דבר את מקומו במעגל העבודה. הפורטל המיוחד שלנו עבור בוגרים עוזר לכם למצוא עבודה ומספק לכם יתרון על פני מתחרים אחרים בשוק.

יסודות הביטוח הוא קורס משמעותי ביותר, בדרך אל השתלמות בביטוח אלמנטרי או פנסיוני. כפי שציינו, בנוסף לקורס של יסודות הביטוח, יש לעשות עוד שלושה קורסי יסוד נוספים ושני קורסים מקצועיים. לימודי יסודות הביטוח מעניקים לתלמיד את הידע הבסיסי הדרוש לתחום ומסייע לו בהבנת המוצרים הביטוחיים והשימושים השונים בהם. בסיום לימודי ביטוחים יש לעשות סטאז' של חצי שנה. רבים מהסטודנטים אצלנו במכללה, הם אנשי ביטוח  אלמנטרי או פנסיוני, המוסיפים עוד נדבך לעסק הפרטי. סוכנים פנסיוניים המוסיפים ביטוח אלמנטרי ולהפך, סוכנים אלמנטרים המתמחים בביטוח פנסיוני.

שילוב של ביטוח אלמנטרי ופנסיוני


היתרון הגדול של המכללה שלנו, הוא היכולת לשלב בין שני מסלולי הביטוחים. תוכלו כמובן ללמוד במסלול נפרד של ביטוח פנסיוני או אלמנטרי. אבל אם תהיו מעוניינים בכך, תוכלו לעשות את שני המסלולים. בסופו של דבר מדובר בשני קורסים נוספים, ובסטאז' נוסף של חצי שנה. היתרון הגדול של מסלול משולב, הוא היכולת שלכם לתת שירות מקיף ומלא למבוטח. חלק מסוכני הביטוח עובדים בשותפות עם סוכנים אחרים. סוכנים אלמנטריים שולחים קליינטים שלהם לייעוץ פנסיוני, אצל עמיתים למקצוע. אם תוכלו לתת את שני השירותים ביחד, תוכלו כמובן לשמר לקוחות ולתת להם שירות כפול, פנסיוני ואלמנטרי. זה יתרון עצום על פני עצמאים המציעים שירות בתחום אחד בלבד.

במכללה שלנו, אתם מקבלים את כל ההדרכה והייעוץ הנדרשים, בשביל לבחור במסלול הנכון עבורכם בין אם בחרתם בלימודי ביטוח פנסיוני, אלמנטרי או חיים תקבלו את ההכשרה והבסיס המתאים. בהתאם לכך, יש לנו שירותי ייעוץ מתקדמים לפני התחלת הלימודים. אם אתם מתלבטים באיזה מסלול לבחור, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ליועצת הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל עת. בכל שלב במהלך הלימודים, יש לנו עבורכם אוזן קשבת בנוגע לכל התלבטות הנוגעת לשילוב בין המסלולים ולמציאת פרנסה.

סוכני ביטוח – בין אם אלה בעלי הרישיון הפנסיוני ובין אם אלה בעלי הרישיון האלמנטרי, בין אם הם עובדים כשכירים ובין אם כעצמאיים – נהנים משכר גבוה (ואפילו מאוד) וכן מתעסוקה מעניינת. משכורת סוכן ביטוח עצמאי ואפילו שכיר יכולה להיות מתגמלת מאוד בהתאם לעמלות ולפוליסות שלו. בהתאם ישנו ביקוש רב ללימודים שמאפשרים להיכנס לתחום הרווחי, וכשמתלבטים בין מספר אפשרויות של קורס סוכני ביטוח מחיר כל קורס הוא כמובן פקטור חשוב בהחלטה – אבל מומלץ לבחון במקביל גם את התועלת שמקנה כל מסלול לימודים.

משכורת סוכן ביטוח עצמאי

במכללת אורין שפלטר ישנם שני מסלולים רלוונטיים: ביטוח אלמנטרי וייעוץ ושיווק פנסיוני. כל אחד מהמסלולים מוביל לקבלת רישיון אחר מטעם משרד האוצר – הראשון מכשיר סוכני ביטוח אלמנטריים (שמתאימים ללקוחותיהם ביטוחי רכוש, ביטוחים עסקיים, ביטוחי נסיעות לחו"ל ועוד) והשני מכשיר סוכני ביטוח פנסיוניים (אנשי מקצוע שמוסמכים להתאים ביטוחי בריאות, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי חיים ועוד). כדאי לדעת שכל מסלול כולל 6 קורסים שמתוכם 4 זהים, כך שלאחר קבלת רישיון אחד קל למדי לקבל גם את השני ולהרחיב את אפשרויות התעסוקה והפרנסה. 4 הקורסים המשותפים הם בכלכלה, יסודות הביטוח, סטטיסטיקה ומימון וחשבונאות, ולאחר מכן ישנם הקורסים ביטוח רכוש וביטוח תאונות במסלול הראשון וניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני במסלול השני.

סיבה טובה אחת לבחור באורין שפלטר כשמחפשים קורס סוכן ביטוח היא הניסיון הרב מאוד של המרצים בכל הקורסים, ניסיון ספציפי בהוראה ובהכנה לקראת המבחנים הרלוונטיים. סיבה שנייה היא דרכי הלימוד המתקדמות, כולל אתר אינטרנט ובו שלל תרגילים ופתרונות – וביחד עם הליווי הצמוד לכל תלמיד מובטח לכולם להגיע לכל המבחנים מוכנים היטב. עוד סיבה לכך שמדובר בקורסים משתלמים היא שלמכללה יש גם חברת השמה, אשר מסייעת לבוגרים למצוא משרות אידיאליות עבורם מיד עם השלמת הלימודים.

דילוג לתוכן