קורס סוכן ביטוח עלות

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מעניקים שירות לאלפי לקוחות מדי שנה. הסוכנים הפנסיוניים אחראים על כל התחום של כספי הפנסיה והפיצויים. הם דואגים לכך שהלקוחות יקבלו את התנאים הטובים ביותר. הסוכנים בוחרים ביחד עם הלקוח את מסלולי ההפקדה לפנסיה המתאימים עבור הצרכים שלהם. כמו כן, הסוכנים הפנסיוניים עובדים מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות והם אמורים לספק ללקוח את המטרייה הביטוחית הפנסיונית המקיפה ביותר. 

קורס סוכן ביטוח עלות

הסוכנים האלמנטריים אחראים על כל ביטוחי הרכוש ועל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הסוכנים האלמנטרים דואגים שהלקוחות שלהם יהיו מבוטחים בכל הביטוחים הנדרשים עבורם, בהתאם לצרכים שלהם ושל בני המשפחה. 

קורס יסודות הביטוח מכשיר אתכם לעבודה כסוכני ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. הקורסים בתחום הם בעצם קורסי הכנה למבחנים הנדרשים לצורך קבלת התעודה.

לימודים במסלול האלמנטרי והפנסיוני

לימודים במסלול האלמנטרי או הפנסיוני הם בעצם לימודי ביטוח פנסיוני הכנה לקורסים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת הלימודים אצלנו במכללה אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד ולשני המבחנים המקצועיים הנדרשים. 

בכל מקצוע יש שני מבחנים מקצועיים שונים בנוסף לארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד. בהתאם לכך, תוכלו כמובן גם לשלב בין המסלול הפנסיוני לאלמנטרי ולרכוש הסמכה בשני סוגי הביטוחים. בכל אחד מהמסלולים יש לעשות סטאז' של חצי שנה. במסגרת ההכשרה שלנו במכללה אנחנו מתמקדים בהכנה מלאה למבחנים. בנוסף להכנה מעשית לעבודה בתחום. כמו כן מייד עם סיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים ועל תנאי הקבלה? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר במבחנים. בנוסף לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

דילוג לתוכן