קורס סוכן ביטוח פנסיוני

העובדים במשק הישראלי בוחרים בעצמם את הסוכן הפנסיוני איתו הם מעוניינים לעבוד. בעזרת סוכן הביטוח הם מצטרפים לאחד מהגופים הפנסיוניים הקיימים במשק. הגופים המוסדיים אליהם יכולים העובדים לפנות בעזרת הסוכן הם קרנות הפנסיה, קופות הגמל וביטוחי המנהלים. המעבידים אינם רשאים לכפות על העובדים לעבוד עם סוכן ספציפי או עם חברת ביטוח מסוימת שעובדת איתם. 

קורס סוכן ביטוח פנסיוני

התפקיד של הסוכנים הוא להתאים את הכיסוי הביטוחי ההולם ביותר עבור הצרכים של הלקוח. סוכן הביטוח עובד מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות, והמטרה שלו היא למצות בצורה מלאה את הזכויות של העובד מול חברות הביטוח. סוכני ביטוח יכולים גם לעבוד כשכירים במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות. הסוכנים נדרשים לדעת לעומק את כל פוליסות הביטוח הנמצאות כיום בשוק ולהכיר את כל החוקים והרגולציות בתחום. 

הכשרה כסוכני ביטוח דורשת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן על הסטודנטים לעבור סטאז' של חצי שנה. קורס יסודות הביטוח מכין אתכם למעבר בהצלחה של המבחנים, ומקנה לכם את הכלים הנדרשים להתחיל מיידית בעבודה לאחר סיום הסטאז'. 

לימודים בתחום ביטוח פנסיוני, הכשרה מקצועית לעבודה

תוכנית הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני, מתמקדת בהכנה למבחנים והכשרה לעבודה. אנחנו עובדים עם מרצים מן השטח שעובדים בפועל בתחום הביטוח ובתחומים משיקים, ומכינים אתכם למתן שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן. לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר, מכשירים אתכם להתמודד עם כל סיטואציה בעבודה. מייד עם סיום הלימודים, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם. בהתאם לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו. 

פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה לצורך קבלת מידע והרשמה.

דילוג לתוכן