קורס סוכן ביטוח רכב מחיר

ביטוח רכב הוא אחד הביטוחים הכי מבוקשים במדינת ישראל. כאשר לכל משפחה יש רכב אחד או שניים, ביטוחי רכב הם מצרך הכרחי עבור כמעט כל בית בישראל. סוכני הביטוח הם אלו המקשרים בין החברות ללקוחות ומעניקים להם שירות כולל ומקיף בתחום. הסוכנים אחראים על כל הביטוחים הנדרשים, ביטוח צד ג' לרכב, ביטוח נהג חדש ופוליסות נוספות בהתאם לצרכים של הלקוח. 

סוכני ביטוח רכב יכולים ללמוד את התחום במסגרת הביטוח האלמנטרי. לימודי ביטוח אלמנטרי כוללים את כל ביטוחי הרכוש ואת הביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. ההכשרה לוקחת בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. 

קורס סוכן ביטוח רכב

הלימודים אצלנו במכללה עוזרים לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה בתחום. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר מבין כל המכללות בארץ. בנוסף לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר 

מכללת אורין שפלטר עובדת עם מרצים של המכללה ועם מרצים מעולים מן החוץ. כל המרצים שלנו עוברים הכשרה מקיפה להוראה בתחום. תוכנית לימודי סוכן ביטוח שלנו כוללת סימולציות והתמקדות מרכזית בצד הפרקטי של המקצוע, תוך כדי ניתוח של סיטואציות קונקרטיות בעבודה. מעבר להכנה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, אנחנו מכינים אתכם לעבודה עם לקוחות ומקנים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה בתחום. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן