קורס סוכן ביטוח רכב

סוכני ביטוח רכב הם סוכני ביטוח אלמנטרים עם התמחות מיוחדת בביטוחי רכוש. ביטוח רכב כולל ביטוח מקיף, ביטוח צד ג' וביטוח חובה. סוכני הביטוח עוזרים ללקוח לבטח את הרכב שברשותו בביטוחים המתאימים, וחוסכים עבור הלקוח בעמלות מיותרות על מסלולי ביטוח לא רלוונטיים. בהתאם לכך, סוכני ביטוח רכב הם אנשי מקצוע מבוקשים ביותר בשוק התעסוקה.

קורס סוכן ביטוח אונליין ופרונטלי

קורס סוכן ביטוח רכב הוא בעצם קורס הכנה למבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה בתחום תצטרכו לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, תצטרכו לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים ולעשות סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים, ומכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים. קורס סוכן ביטוח פנסיוני מתקיים בצורה מקוונת או פרונטלית, בהתאם לנוחות של הסטודנט. אצלנו במכללה ניתן ללמוד את כל הקורסים עבור הכשרת סוכני ביטוח אלמנטרים אונליין!

קורס סוכן ביטוח רכב
לימודי סוכן ביטוח תנאי קבלה

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל מי שמעוניין לעבוד כסוכן ביטוח, מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים במכללה. הלימודים נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר סיום ארבעת מבחני היסוד תוכלו ישירות להתחיל בסטאז' המתאים.

מכללת אורין שפלטר עוזרת לכם בסיום הלימודים וההכשרה המעשית למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות חדשות מדי יום מחברות הביטוח והסוכנויות המובילים בארץ, עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן