קורס סוכן ביטוח תנאי קבלה

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכשירים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר במשק הישראלי. ההכשרה בתחום לוקחת כשנה וחצי עד שנתיים, ולאחר מעבר של כל המבחנים הנדרשים והסטאז' תוכלו להתחיל מיידית בעבודה.

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים ספציפיים עבור כל אחד מהתחומים. כמו כן, על מנת לסיים את ההכשרה עליכם לעשות סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי הכנה הנדרשים עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המסלול עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. בהתאם לכך, אין צורך בפסיכומטרי על מנת להירשם ללימודי סוכן ביטוח.

לימודי ביטוח אלמנטרי

הביטוח האלמנטרי עוסק בכל ביטוחי החובה המוכרים לכולנו. מדובר בשורה ארוכה של ביטוחי רכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. במסגרת הביטוח האלמנטרי נכללים, ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח אשראי. העבודה כסוכני ביטוח אלמנטרי היא בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. בסיום מסלול הלימודים, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

קורס סוכן ביטוח תנאי קבלה
לימודי ביטוח פנסיוני

לימודי תכנון פרישה מכשירים אתכם לעבודה כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. במסגרת הסטאז' תוכלו לבחור את המסלול המקצועי המתאים ביותר עבורכם. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, המשווקים עובדים בדרך כלל בבתי השקעות והסוכנים הפנסיוניים עובדים כעצמאים על עמלת נפרעים ועמלת היקפים מול חברות הביטוח והסוכנויות השונות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול לימודים אונליין שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן