קורס סוכן ביטוח

בעולם הביטוח יש שתי הכשרות מרכזיות, סוכן ביטוח פנסיוני וסוכן ביטוח אלמנטרי. הסוכנים הפנסיוניים הם אלו שדרכם הלקוחות מצטרפים לאחד מהגופים הפנסיוניים, המוסדות שמנהלים את הכספים לצורך הביטוח הפנסיוני. כל עובד יכול לבחור את המוסד המנהל בעצמו, והסוכנים עוזרים להם לבצע את הבחירה. הסוכנים גם עוזרים ללקוחות לבצע מעבר בין גוף פנסיוני אחד לשני. שכירים ועצמאים במשק יכולים לעבור בכל רגע למוסד המועדף עליהם. בתחום סוכן ביטוח פנסיוני ישנן עוד שתי הכשרות מרכזיות, יועץ ומשווק. היועצים והמשווקים לומדים את אותו מסלול אבל בסופם של הלימודים הם פונים לאפיק תעסוקתי בהתאם לסטאז' שהם עברו. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם. המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים במסגרת בתי השקעות וחברות הביטוח.

קורס סוכן ביטוח

הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל הנושא של ביטוחי רכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש, מדובר בסל שלם של ביטוחי חובה. כל מי שרוכש אוטו או דירה חייב לבטח אותם. בחלק מהמקרים אין צורך בסוכני ביטוח אבל עבור ביטוחים מורכבים יותר כגון ביטוח אשראי יש  צורך בסוכנים מקצועיים בשביל לבחור את הפוליסה הנכונה. 

לימודים והכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים

הכשרה מקצועית בלימודי סוכן ביטוח ואלמנטרים כוללת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. המבחנים מתקיימים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד המכשיר אתכם לעבודה כסוכנים פנסיוניים או אלמנטרים. אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור מעבר בהצלחה של המבחנים ומכינים אתכם בצורה מעשית לעבודה בתחום. 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן