קורס סוכן פנסיוני

סוכנים פנסיוניים מספקים שירות כולל ומקיף ללקוחות בנוגע לחסכונות שלהם. הסוכנים חייבים להכיר לעומק את כל תוכניות הפנסיה הנמצאות כיום בשוק ואת כל הביטוחים הנלווים. בנוסף לכך, על הסוכנים להיות מומחים למיסוי ופרישה. בהתאם לכך, עליהם לדעת איך לתת שירות מותאם לכלכלת המשפחה. 

סוכנים פנסיוניים חייבים לעבור הכשרה מקיפה בתחום לפני הכניסה למעגל העבודה. עליהם לעבור מבחנים במקצועות היסוד ומבחנים מקצועיים ולעשות סטאז' של חצי שנה. הקורסים השונים בתחום מכינים את הסטודנטים למבחנים, ועוזרים להם לעבור אותם בהצלחה. קורס סוכן פנסיוני, הוא בעצם קורס יסודות הביטוח הכנה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אבל כמובן שבמכללה שלנו אתם מקבלים הרבה יותר. 

קורס סוכן פנסיוני

תוכנית הלימודים שלנו במכללת אורין שפלטר, מכינה אתכם להשתלבות מהירה במעגל העבודה. אנחנו מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים, בשביל לעבוד בתחום מייד עם סיום לימודי ייעוץ פנסיוני והסטאז'. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים אנשי מקצוע בתחום הפיננסי ובתחום הפנסיוני, שחולקים אתכם את הניסיון המקצועי רב השנים שלהם. בנוסף לכך, אנחנו מנהלים את הקורסים ברמה טכנולוגית גבוהה, עם אתר מרשים שבו ישנם אלפי שאלות ופתרונות וובינרים מצוינים. הלימוד הטכנולוגי בשיתוף עם ההון האנושי, הוא המתכון הבטוח להצלחה בתחום. 

קורס סוכן פנסיוני

לימודים בתחום הביטוח

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלולים מקצועיים נוספים בתחום הביטוח. אנחנו מתמחים בחיתום כללי, רפואי ועסקי ומשיקים מסלול מיוחד עבור רפרנטים בתחום הביטוח. הקורסים המקצועיים שלנו מנוהלים על ידי מומחים בתחומם, שעובדים בפועל בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. במהלך ההכשרה המקצועית אצלנו, נעבור אתכם על כל הנושאים התיאורטיים הנדרשים בדגש על עולם המעשה. 

מעוניינים להשתלב בעולם הביטוח ולהתחיל בקריירה מקצועית? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. אנחנו כאן עבורכם בנוגע לכל שאלה.
המכללה שלנו מעבירה את כל הקורסים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים, יועצים ומשווקים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית.

סוכני ביטוח פנסיוניים מייעצים ללקוחות בנוגע למסלולי החסכון הפנסיוני המתאימים, ומשווקים להם את המוצרים הביטוחיים הנדרשים מטעם חברות הביטוח. סוכני הביטוח הפנסיוניים רוכשים בסופו של התהליך את מוצרי הביטוח הנדרשים עבור הלקוחות, ועוזרים להם לבחור במסלולי הביטוח המשתלמים ביותר עבורם. המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרי ביטוח מטעם חברות הביטוח והסוכנויות, והיועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, ומספקים שירות מקצועי ואישי ללקוח. יועצי ביטוח פנסיוני הם אנשי מקצוע אובייקטיבים המחויבים לטובת הלקוח, והם אינם עובדים על עמלות מעסקאות.

לימודי ביטוח פנסיוני, הכשרה פרקטית לעבודה בתחום

המכללה שלנו מעניקה לכם את המסגרת המקיפה ביותר עבור לימודי ביטוח וייעוץ פנסיוני ואנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. כמו כן, בסיום הלימודים וההכשרה המעשית, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. המטרה שלנו היא לעזור לכם לעבור את המבחנים בהצטיינות, ולמצוא עבודה המתאימה לכישורים שלכם. בהתאם לכך, לאורך כל הדרך אנחנו מספקים לסטודנטים שלנו שירותי ייעוץ מקצועיים, בנוגע לאפשרויות הפרנסה שלכם לאחר סיום הלימודים וההכשרה המעשית.

עבור מי מתאימים לימודי ביטוח פנסיוני?

לימודי ביטוח פנסיוני מתקיימים ללא תנאי קבלה, והם מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום. הלימודים מתאימים במיוחד עבור סטודנטים המכינים את עצמם לבחינות, ורוצים להתכונן אליהם בצורה הטובה ביותר שניתן. מערך השיעורים העשיר שלנו כולל מאות שאלות ופתרונות וחומרי עזר רבים באתר התרגול שלנו.

מעוניינים להצטרף למסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן