קורס סוכני ביטוח אונליין

קורסים אונליין הפכו בשלוש השנים האחרונות, לחלק משמעותי בתוכנית לימודי סוכן ביטוח של המכללות השונות ברחבי הארץ. במיוחד לאור המשבר של תקופת הקורונה, בו המערך המקוון היה ברירת המחדל ומכללות רבות נאלצו להתאים את עצמם לתנאים המשתנים.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים קורס יסודות הביטוח אונליין. בהתאם לכך, עם התפתחות הטכנולוגיות החדשות בתחום, אנחנו מציעים לסטודנטים שלנו לימוד אינטראקטיבי באמצעות מערכת למידה מתקדמת הכוללת מעקב אחרי הישגי הסטודנטים, מערך של שאלות ותשובות ועוד פיצ'רים רבים נוספים.

אחת ההכשרות הפופולריות ביותר אצלנו במכללה המועברת גם בצורה מקוונת, היא ההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. אצלנו תוכלו ללמוד באופן דיגיטלי את כל הקורסים הנדרשים עבור הבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך ההכשרה בתחום הביטוח תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים ספציפיים לכל אחת מההכשרות, הפנסיונית והאלמנטרית. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. המטרה של המסלול שלנו היא להקנות לכם ידע וכלים מקצועיים, למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים.

קורס סוכני ביטוח אונליין
לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בתחום הפיננסי והפנסיוני עם מערך של עשרות קורסים והכשרות מקצועיות במיוחד עבורכם. רוב הקורסים וההכשרות שלנו מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. יש לנו הכשרות עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, ומסלול הכנה למבחנים הנדרשים עבור יועצי ומשווקי הון ומנהלי תיקים. בנוסף לכך, יש לנו הכשרות קצרות טווח בתחום הביטוח והמשכנתאות וקורסים מקצועיים לנשים בתחום הנדל"ן ובתחומים רבים נוספים.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על כל הקורסים וההכשרות שלנו? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן