קורס סוכני ביטוח בחיפה

קריירה של סוכן ביטוח היא קריירה מאתגרת ומספקת מבחינה כלכלית ואישית. סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עוזרים ללקוחות להגן על עצמם מפני סיכונים. הסוכנים עוזרים ללקוחות להשיג את המטרות הפיננסיות שלהם, ולנהל את החסכונות הפנסיוניים. המקצוע טומן בחובו יתרונות רבים, והוא מספק עבורכם קריירה יציבה עם שכר גבוה שעולה בהדרגה במשך השנים. סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מעניקים שירות לאלפי לקוחות מדי שנה, והם מצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה.

מעוניינים לשמוע איך הופכים לסוכן ביטוח? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! המכללה שלנו מכשירה אתכם לעבודה בתחום ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה של מבחני ההסמכה. אנחנו מלמדים קורסי סוכני ביטוח בחיפה במתכונת מקוונת וקורסים פרונטליים במרכזי הלימוד שלנו ברחבי הארץ.

ללמוד ביטוח במכללת אורין שפלטר

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעשות שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בהתאם לכך, במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס סוכן ביטוח אלמנטרי מתאים עבור כל אחד מהמבחנים הנדרשים. המסלול שלנו כולל הכנה למבחני היסוד בחשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ושני המבחנים המקצועיים הנדרשים בכל אחד מהמסלולים. לצורך הקבלה ללימודים אין דרישות מיוחדות ואין צורך בפסיכומטרי.

קורס סוכני ביטוח בחיפה
לימודים והכשרות מעשיות במכללת אורין שפלטר

במסגרת הלימודים במכללה אנחנו מלמדים הכשרות בתחום הביטוח כגון קורסי חיתום ורפרנטים. המכללה מציעה מגוון רחב של קורסים שונים בתחום הפיננסים, עם אפשרויות למידה מגוונות, דיגיטליות ופרונטליות. כל הקורסים שלנו ,לרבות קורס סוכן ביטוח בחיפה, מועברים על ידי טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים עם ניסיון מעשי בעבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על המסלול שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים לדעת איזה מסלול לימודי ביטוח אלמנטרי מתאים במיוחד עבורכם? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן