קורס סוכני ביטוח מחיר

קורס סוכן ביטוח פנסיוני מכין אתכם לכל המבחנים הנדרשים, מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הקורסים במכללה שלנו הם קורסי הכנה לכל ששת המבחנים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, ארבעת המבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בשביל לעבוד כסוכני ביטוח, תצטרכו לעשות סטאז' מתאים של חצי שנה. במהלך הלימודים נעזור לכם למצוא את הסטאז' המתאים עבורכם ובסיומם נעזור לכם למצוא עבודה בתחום. הלימודים מתקיימים במתכונת מקוונת או פרונטלית והם מתאימים עבור כל מי שמעוניין לעבוד כסוכן ביטוח, אין תנאי קבלה מיוחדים לצורך ההרשמה ללימודים.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בתחום הפיננסי והפנסיוני, עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח עם ניסיון בהוראה.

רוצים לקבל את הסילבוס המלא? מעוניינים לקבל הצעת מחיר מלאה על מסלול לימודי סוכן ביטוח שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס סוכני ביטוח מחיר
אפשרויות התעסוקה עבור סוכנים פנסיוניים ואלמנטרים

סוכני ביטוח אלמנטרים הם בעצם הסוכנים הקלאסיים שכולנו מכירים. הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל ביטוחי הרכב, הדירה, ביטוח עסק ורכוש, ביטוח תאונות אישיות וביטוח נסיעות לחו"ל ועוד שורה ארוכה של ביטוחים נדרשים. ניתן לעבוד בתחום כשכיר, במסגרת החברות והסוכנויות השונות ברחבי הארץ, או לעבוד כעצמאי מול החברות השונות ולקבל שכר בצורה של עמלות על כל עסקה. סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים בדרך כלל כעצמאים, מול החברות והסוכנויות השונות. בתחום הפנסיוני תוכלו גם לעבוד כיועצים או משווקים.

עולם הביטוח מציע עבורכם שפע של אפשרויות קידום מקצועי וכבר בתחילת הדרך אתם מרוויחים שכר חודשי נאה כשכירים או עמלות גבוהות כעצמאים, מדובר במקצוע מבוקש מאוד שמבטיח לכם עבודה בטוחה לאורך שנים רבות.

דילוג לתוכן