קורס סוכני ביטוח פנסיוני

סוכני ביטוח פנסיוניים צריכים לעבור הכשרה מקיפה לפני העבודה בתחום. הסמכה כסוכנים דורשת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. המבחנים במקצועות היסוד הם בחשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה. שני המבחנים המקצועיים הם בגמר פנסיוני ומקצועית א'. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. 

הלימודים במכללות השונות ברחבי הארץ הם בעצם קורסי הכנה למבחנים. אצלנו במכללה אנחנו מלמדים כבר שנים רבות מסלול לימודי ביטוח פנסיוני, המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים, ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבור אותם בהצלחה. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, ומקנים לסטודנטים שלנו ידע מעשי ותיאורטי ברמה הכי גבוהה שניתן. המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר, והרוב המוחלט של הסטודנטים שלומדים אצלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

המטרה שלנו היא שכל סטודנט מייד עם סיום לימודי אונליין ימצא את מקומו במעגל התעסוקה. בהתאם לכך, יש לנו עבורכם פורטל משרות עשיר עם הצעות עבודה בחברות והסוכנויות המובילות ביותר במשק. 

קורס סוכני ביטוח פנסיוני

עבודה כסוכני ביטוח, יועצים ומשווקים

לימודי ביטוח פנסיוני בצפון מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים. סוכני הביטוח עובדים מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות, הסוכנים הם החוליה המקשרת בין החברות לבין הלקוחות. הם דואגים לכך שהלקוח יקבל את המטרייה הביטוחית והפיננסית הטובה ביותר. תפקיד היועצים הוא לעזור ללקוחות למצוא את הפוליסות המתאימות עבורם, הם אינם מוכרים פוליסות ביטוח או משווקים אותם. יועצים פנסיוניים עובדים במסגרת הבנקים או כיועצים פרטיים. משווק פנסיוני עובד בדרך כלל כשכיר בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות. תפקידם הוא לעזור ללקוחות בכל הנוגע לביטוחים הפנסיוניים, ולשווק אותם מטעם המעסיקים שלהם ללקוח. 

מעוניינים להצטרף ללימודים בתחום? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן