קורס סוכני ביטוח רכב

סוכני ביטוח רכב מתמחים קודם כל בביטוחי החובה הנדרשים בעת רכישת רכב, ביטוחים הקשורים לפגיעות גוף. בנוסף לכך, ביטוח רכב מקיף כולל את כל הביטוחים הקשורים לנזקים הנגרמים לרכב במקרה של תאונה, גניבה או כל נזק אחר, וביטוחי צד ג לרכב, למקרים הקשורים לפגיעה ברכב או ברכוש של אדם אחר. כיום מבוטחים רבים מעדיפים לעשות ביטוח מקיף, על מנת למנוע מצב עתידי שבו הם יצטרכו לשלם על תיקונים בסכומי עתק, או למצוא את עצמם ללא רכב חלופי במקרה של גניבה או מצב של טוטאל-לוס.

הלימודים עבור סוכני רכב מתקיימים במסגרת לימודי הביטוח הכללי במכללות השונות ברחבי הארץ, לאחר סיום לימודי ביטוח רכב וההכשרה תוכלו להתמחות בביטוח רכב ולעבוד כעצמאים או במסגרת החברות והסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

מה כוללים לימודי ביטוח אלמנטרי? על מנת לסיים את ההכשרה אתם צריכים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור שני מבחנים במקצועות היסוד בביטוח תאונות וביטוח רכוש. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור ההכשרה ועוזרים לכם למצוא סטאז' מתאים. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו להתחיל כבר בסטאז' שאורכו חצי שנה.

קורס סוכני ביטוח רכב
שילוב מנצח בין ביטוח פנסיוני לאלמנטרי

בתוספת של שני קורסים בלבד וסטאז' נוסף של חצי שנה, תוכלו להוציא רישיון נוסף בביטוח פנסיוני. הקורסים המקצועיים הנדרשים לצורך ההכשרה הם במקצועית א' וגמר פנסיוני. ביטוח פנסיוני מאפשר לכם לעבוד כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים ולהרחיב את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. היתרון העצום של סוכנים כפולים, הוא בשירות הרחב שהם יכולים להציע ללקוחות ובאפשרויות התעסוקה הרבות העומדות בפניהם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני או אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן