קורס סוכני ביטוח תנאי קבלה

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מעניקים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה. הסוכנים הפנסיוניים אחראים על כל חסכונות הפנסיה והפיצויים של הלקוחות. הסוכנים מקשרים בין הלקוח לבין חברת הביטוח ומספקים עבורם את הפוליסות הנדרשות. סוכנים מקצועיים יכולים להרוויח סכומים גבוהים מאוד מדי חודש על עבודתם בחברות ובסוכנויות השונות או כעצמאים. 

הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל ביטוחי הרכוש ועל כל הביטוחים הקשורים לפגיעות בנפש שנגרמו כתוצאה משימוש ברכוש. בהתאם לכך, הסוכנים האלמנטרים מטפלים בכל הביטוחים הנדרשים עבורנו במהלך החיים, ביטוחי רכב וביטוחי דירה ועוד רשימה ארוכה של ביטוחים שרבים מאיתנו עושים במהלך החיים. 

קורס סוכני ביטוח תנאי קבלה

לימודים והכשרה כסוכני ביטוח מתקיימים במסגרת של קורסי הכנה לבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך קורס ביטוח תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. במהלך הלימודים במכללה שלנו אנחנו מכינים אתכם למעבר בהצלחה של המבחנים ועוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ביותר עבורכם.

לימודי ביטוח אלמנטרי ופנסיוני במכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח אלמנטרי ופנסיוני במכללת אורין שפלטר מכינים אתכם לעבודה בתחום. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר בבחינות עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

מעוניינים לרכוש את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם העבודה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. שירותי הייעוץ שלנו יעזרו לכם לבחור את הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורכם ולתכנן בצורה נכונה את מהלך הלימודים במכללה. תוכלו כמובן גם להתקשר אלינו בשביל לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים או כל מידע אחר הנדרש עבורכם.

דילוג לתוכן