קורס פנסיה אונליין

החסכון הפנסיוני מאפשר לעובדים רבים במשק הישראלי לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה. בתחום הפנסיוני ישנם שלושה אנשי מקצוע שעוזרים ללקוחות לנהל את כל החסכונות, לקנות את הפוליסות המתאימות, ולקבל את התנאים הטובים ביותר מחברות הביטוח. יועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים, עוזרים, כל אחד בדרכו ובהתאם להכשרה המקצועית שלו, לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה.

סוכני ביטוח פנסיוניים, משווקים ויועצים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה לפני העבודה בתחום. ההכשרה התיאורטית בשלושת התחומים היא אותה הכשרה והיא כוללת שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לאחר ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו ישירות להתחיל בסטאז' שאורכו חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים. מסלול לימודי יסודות הביטוח המלא שלנו מתקיים באופן פרונטלי או מקוון. אצלנו ניתן ללמוד את כל הקורסים עבור ההכשרה במתכונת מקוונת בלבד!

מחפשים קורס פנסיה אונליין? הגעתם אל המקום המתאים!

קורס פנסיה אונליין
לימודי ביטוח פנסיוני

לימודי גמר פנסיוני מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש מקצוע מבוקש, מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים. לימודי ביטוח פנסיוני נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. אנחנו מכשירים אתכם בצורה מלאה לעבודה כסוכני ביטוח, משווקים ויועצים פנסיוניים. במסגרת ההכשרה שלנו תרכשו כלים פרקטיים לעבודה תוך כדי הלימודים. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנש מקצוע שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה.

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח במכללה?

מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל הקורסים הנדרשים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי. בתחום האלמנטרי תדרשו לעשות את אותם ארבעה מבחנים במקצועות היסוד. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור שני מבחנים מקצועיים מתאימים וסטאז' של חצי שנה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על ההכשרה שלנו בביטוח פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן