קורס קריפטו אונליין מחיר

קורס קריפטו אונליין במכללת אורין שפלטר, מיועד עבור משקיעים ואנשים המתעניינים בתחום המטבעות הדיגיטליים, שרוצים לרכוש כלים פרקטיים להשקעות מניבות בתחום.

קורס קריפטו במחיר משתלם הייחודי שלנו סוקר את ההיסטוריה של שוק המטבעות הדיגיטליים ועובר על כל המונחים הנדרשים להבנת התחום. אצלנו תלמדו על בלוקצ'יין ועל כריית מטבעות דיגיטליים ועל המטבעות הפופולריים ביותר בשוק. הקורס שלנו מתקיים במתכונת אונליין בשביל לאפשר לכל אחד ואחת מכם להשתתף באופן פעיל בלימודים בזמן הפנוי העומד לרשותכם.

קורס קריפטו אונליין, תוכנית לימודים

קורס קריפטו אונליין מורכב משלושה חלקים. בחלק הראשון של הקורס תלמדו על יסודות התכנון הפיננסי ותכירו בצורה ראשונית את עולם הקריפטו. במהלך החלק הראשון תלמדו על הרעיונות והפיתוחים המרכזיים העומדים בבסיסו של עולם המטבעות הקריפטוגרפים והבלוקצ'יין. בחלק השני של הקורס, תלמדו בצורה פרקטית איך לבנות תיק השקעות קריפטו לטווח ארוך. בחלקו השלישי של הקורס תיישמו את הידע הנרכש הלכה למעשה ותלמדו איך לבצע מסחר במטבעות דיגיטליים.

קורס קריפטו אונליין מחיר
מה זה בעצם מטבעות דיגיטליים?

מטבעות דיגיטליים מאוחסנים באמצעות מחשבים והם מונפקים על ידי תהליך הנקרא כרייה. המטבעות הדיגיטליים אינם מונפקים על ידי בנקים או ממשלות והם מאפשרים העברה של כספים בצורה מאובטחת על ידי רשתות מבוזרות. אחד המטבעות החשובים ביותר בעולם הדיגיטלי הוא כמובן הביטקוין שהוצג לראשונה בשנת 2009. מאז הוצגו מטבעות רבים שהפכו לפופולאריים ביותר כגון, את'ריום ולייטקוין.

בשביל לסחור במטבעות דיגיטליים נדרשת השכלה מתאימה וידע פרקטי. בדיוק בשביל פתחנו את הקורס שלנו, קורס קריפטו אונליין, על מנת לאפשר לאנשים המעוניינים להשקיע בתחום או לייעץ לאחרים, לרכוש את כל הכלים הנדרשים לכך.

רוצים להירשם לקורס קריפטו אונליין?

מעוניינים להירשם לקורס ביטקוין אונליין? רוצים לקבל את הסילבוס המלא שלנו? אתם מוזמנים עוד היום ליצור איתנו קשר עם יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן