קורס קריפטו למתחילים

קורס קריפטו למתחילים מאפשר לכם לרכוש את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים להשקעה במטבעות דיגיטליים. במהלך הקורס נעבור אתכם על כל המושגים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, נלמד על בלוקצ'יין ועל חוזים חכמים ועל כל המטבעות הדיגיטליים הנמצאים כיום בשוק. קורס קריפטו אונליין מיועד עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להשקיע בתחום, ואין לו את הידע והכלים המתאימים לעשות זאת. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של עולם ההשקעות במטבעות דיגיטליים, ועוזרים לכם לבנות תיק השקעות קריפטו לטווח ארוך.

הלימודים מתקיימים ללא כל תנאי קבלה במתכונת דיגיטלית מיוחדת ללימוד עצמאי בזמנכם החופשי. הקורס שלנו מכיל שיעורים מוקלטים המועברים דרך אתר לימודים מסודר. באתר שלנו נמצאים כל חומרי הלימוד הרלוונטיים הכוללים, צילומי שיעורים, תרגולים, משימות וקבצים רלוונטיים. היקף הלימודים במסלול הוא ארבעים שעות אקדמיות והקורס פתוח למשתתפים במשך חצי שנה. מסיימי שלב א של הקורס זוכים להצטרף לקבוצת וואטסאפ המנוהלת על ידי מנחה הקורס, איתי רוזנטל מומחה בעולמות הקריפטו והבלוקצ'יין, עם ניסיון מקצועי רב המגיע מן השטח.

קורס קריפטו למתחילים
קורס קריפטו אונליין, הדרך המהירה להשקעה בטוחה

אחד הדברים החשובים ביותר בעולם ההשקעות במטבעות דיגיטליים הוא להבין לעומק את התחום לפני שמתחילים להשקיע. עליכם להבין את ההבדל בין המטבעות השונים, ביטקוין ואתריום ומטבעות נוספים, ואת ההבדלים המשמעותיים ביותר ביניהם. בדיוק בשביל זה נועד קורס שוק ההון שלנו עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר בתחום, ועם ליווי אישי לאורך כל הדרך. המסלול שלנו המכיל חמש יחידות לימוד מקיפות, יעזור לכם לבנות תיק השקעות רווחי בתחום המטבעות הדיגיטליים.

איך נרשמים ללימודי קריפטו אונליין?

מעוניינים להירשם ללימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר? אין יותר פשוט מכך! התקשרו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעזור לכם עם תהליך ההרשמה.

דילוג לתוכן