קורס קריפטו מומלץ

מחפשים קורס קריפטו מומלץ ללימוד עצמי בזמנכם הפרטי? תנו לנו לספר לכם על הקורס שלנו המתקיים במתכונת דיגיטלית עם תמיכה אישית לאורך כל הדרך. קורס שוק ההון למתחילים און ליין שלנו בנוי במתכונת מיוחדת בה כל השיעורים מועברים דרך אתר לימוד מסודר, שם תוכלו למצוא את כל צילומי השיעורים והתרגולים, כולל כל המשימות והקבצים הרלוונטיים. בסיום כל שלב במהלך הלימוד, תצטרכו לעבור בחינה מסכמת ולאחריה תעברו לשלב הבא. לאחר סיום השלב הראשון תצטרפו לקבוצת וואטסאפ בהנהלת המנחה של הקורס איתי רוזנטל, איש מקצוע מעולה בתחום ההשקעות במטבעות דיגיטליים. לאחר סיום השלב השני תצטרפו למפגשי זום במסגרת תוכנית ליווי אישית.

הדגש שלנו בקורס קריפטו פרונטלי הוא מעשי, בנוסף ללימודים תיאורטיים מעמיקים הקורס משלב הרצאות אורח של נציגים מובילים שעובדים בפועל בעולם הקריפטו והפיננסים. כמו כן, תקבלו גישה לפלטפורמה ייחודית למשקיעים מתחילים ותתחילו להשקיע תוך כדי זמן הלימודים.

קורס קריפטו מומלץ
מה לומדים בקורס קריפטו אונליין?

קורס קריפטו אונליין מתקיים בהיקף של ארבעים שעות אקדמיות. הגישה של הסטודנטים לאתר הלמידה של הקורס פתוחה במשך חצי שנה. מסלול הלימודים שלנו מורכב משלושה חלקים. בחלק הראשון תלמדו על יסודות התכנון הפיננסי ועולם הקריפטו. בחלק זה תלמדו על טכנולוגיית הבלוקצ'יין ועל השקעות במטבעות דיגיטליים מול השקעות מסורתיות יותר בעולם הפיננסי של ימינו. בחלקו השני של הקורס תלמדו על בניית תיק השקעות קריפטו לטווח ארוך. במהלך הלימודים בחלק זה תלמדו בצורה מעמיקה איך לבנות ולנהל תיק השקעות במטבעות דיגיטליים. בחלק השלישי תלמדו על מסחר בשוק הקריפטו וניתוח טכני.

מעוניינים להירשם ללימודי קריפטו במכללה?

מכללת אורין שפלטר מזמינה אתכם להירשם עוד היום ללימודי קריפטו במכללה. פנו אלינו אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעזור לכם עם תהליך ההרשמה.

דילוג לתוכן