קורס רישיון ביטוח פנסיוני

קבלת רישיון עבודה בתחום הביטוח הפנסיוני, דורש מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המבחנים כוללים ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, ההכשרה כוללת סטאז' של חצי שנה. תחום לימודי הביטוח הפנסיוני מאפשר לכם לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. 

קורס רישיון ביטוח פנסיוני

במהלך השנים מכללות רבות ברחבי הארץ, פיתחו קורסים מקצועיים אונליין ייעודיים המכינים את הסטודנטים למבחנים. הקורסים מאפשרים לכם להתכונן בצורה הטובה ביותר למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ולקבל הכשרה מקיפה בתחום. במכללה שלנו אנחנו משיקים כבר שנים רבות קורסי הכנה מהטובים ביותר בארץ. אחוזי המעבר של הסטודנטים שלנו הם מהגבוהים ביותר. בנוסף לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים הלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום. אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ומרצים של המכללה, המקנים לסטודנטים את כל הכלים הנדרשים לעבודה. המטרה שלנו היא להכין אותכם למבחנים תוך כדי הכשרה מקצועית לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, אנחנו שמים דגש מיוחד על סימולציות ותיאורי מקרים והתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. 

לימודי ביטוח פנסיוני הכשרה ותוכנית לימודים

הכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים היא המטרה המרכזית שלנו בלימודים. בנוסף לכך תוכלו כמובן לעבוד כיועצים או משווקים. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות בנוגע למסלולי הפנסיה, והמשווקים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים. במסגרת ההכשרה שלנו תלמדו קורסים ביסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות ומימון וסטטיסטיקה. אלו הם ארבעת קורסי היסוד עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, אנחנו מכינים אתכם גם למבחנים המקצועיים בגמר פנסיוני ומקצועית א'. 

תוכנית הלימודים שלנו פתוחה עבורכם במתכונת דיגיטלית או פרונטלית. פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה בנוגע להרשמה לסמסטר הבא. 

דילוג לתוכן