קורס רישיון פנסיוני

לשם קבלת רישיון פנסיוני, צריך לעבור שישה מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן צריך לעבור סטאז' של חצי שנה. בתחום הפנסיוני ישנם שלושה מסלולים מרכזיים. מסלול של יועץ פנסיוני, שיווק וסוכן ביטוח עצמאי. בסיום הלימודים ומעבר הבחינות בהצלחה תהיו זכאים לקבלת רישיון פנסיוני.

קורס רישיון פנסיוני אצלנו במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה מלאה למעבר של כל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אצלנו תקבלו הכשרה מתאימה לכל אחד מהמסלולים הפנסיוניים. כמו כן שירותי הייעוץ שלנו יעזרו לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. 

ייעוץ, שיווק וסוכן ביטוח פנסיוני

יועץ פנסיוני עובד בעיקר במסגרת הבנקים. אבל כמובן שניתן לעבוד גם כיועצים עצמאים. שירותי הייעוץ הניתנים ללקוחות אינם כוללים מכירה של פוליסות ביטוח או שיווק. היועצים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים שעוזרים ללקוחות לקבל את ההחלטה הנכונה, בנוגע לכל החסכונות הפנסיוניים שברשותם. השכר ההתחלתי של היועצים הוא בין 7000 ש"ח ל-9000 ש"ח, לאחר שלוש שנים של עבודה השכר מגיע ל-12,000 עד 15,000 ש"ח בחודש.

משווקים פנסיוניים עובדים בעיקר בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. משווק פנסיוני יכול גם לעבוד כעצמאי אבל בדרך כלל אנשים מתחילים את הקריירה המקצועית שלהם כשכירים. לאחר התמקצעות בתחום תוכלו לעבוד כמובן כעצמאים. יועץ פנסיוני מומלץ הוא כזה שמכיר את המוצרים הפנסיונים בצורה מלאה ויודע להתאים אותם אישית ללקוחות השונים שפונים אליו. המשווקים הפנסיונים מספקים ללקוחות מידע ומתאימים אותו ללקוח. המשווקים מספקים שירות ללקוחות בנוגע לפנסיה, קופות גמל, ביטוחי חיים ובריאות ועוד מגוון רחב של נושאים בתחום הפנסיוני. המשווקים מרוויחים שכר התחלתי של 7000 ש"ח עד 11,000 ש"ח בחודש. לאחר שלוש שנים של עבודה השכר מטפס בהדרגה. משווקים מקצועיים עם ניסיון מרוויחים בין 15,000 ל-25,000 ש"ח בחודש. 

סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים מול מספר חברות ביטוח ובתי ההשקעות. הסוכנים עובדים בדרך כלל כעצמאים בתחום. הסוכנים עובדים על עמלות. עמלה על סגירה של פוליסת ביטוח ועמלה רב פעמית המשולמת מדי חודש בחודשו. סוכן ביטוח עצמאי שיועד איך לבנות תיק לקוחות יכול להרוויח בין 15,000 ל-25,000 ש"ח בחודש, זאת בזמן של שלוש שנים בלבד! לאחר מכן השכר מטפס בהדרגה ויכול להגיע לסכומים משמעותיים ביותר. 

דילוג לתוכן