קורס רפרנט ביטוח

רפרנט ביטוח אלמנטרי הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בכל חברת ביטוח או סוכנות. רפרנטים בתחום הביטוח האלמנטרי, הם החוט המקשר בין סוכנויות הביטוח והחברות לבין הלקוחות. רפרנט ביטוח אלמנטרי יכול לעבוד בכל התחומים הקשורים לנושא, ביטוחים לנכסים, דירות בתים ומשרדים וכל נכס אחר כנדרש, ביטוחי רכב ודירה, ביטוח סחורות כולל סחורה ימית ואווירית, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוחים עבור כלי שיט וכלי טיס, ועוד שורה ארוכה של ביטוחים אלמנטרים.

בדרך כלל רפרנט ביטוח אלמנטרי, מתמקד בתחומים מסוימים בהם הוא מספק שירות ללקוחות. אבל, ניתן כמובן להרחיב את היריעה ולעסוק במגוון רחב של פוליסות ביטוח.

בשביל לעבוד בתחום מומלץ לעשות קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי, המכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. ההכשרה המעשית עבור רפרנטים מכינה אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום, ומקנה לכם את כל הכלים הדרושים לכך.

קורס רפרנט ביטוח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מלמדת קורס מקצועי עבור רפרנטים בביטוח אלמנטרי, המקיף את כל הנושאים הנדרשים עבור עבודה בתחום. אנחנו עוברים אתכם על כל התחומים שבהם עובדים רפרנטים העוסקים בביטוח אלמנטרי. במהלך הלימודים תכירו את כל הפוליסות השונות, ותלמדו מיומנויות פרקטיות לעבודה במשרדי ביטוח ובסוכנויות. הלימודים מתקיימים באמצעות סימולציות ותרגולים, המכשירים אתכם לעבודה בפועל. המטרה שלנו היא להקנות לכם סט כלים פרקטי, שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה עם לקוחות.

קורס רפרנט ביטוח
תנאי קבלה והרשמה ללימודים

קורס רפרנט ביטוח במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה. אין צורך בפסיכומטרי בשביל להירשם ללימודים. לאחר סיום כל חובות הקורס והמבחן הסופי, תקבלו תעודת סיום קורס רפרנט פנסיוני מטעם המכללה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן