קורס רפרנט לסוכן ביטוח

רפרנט ביטוח הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם הביטוח. הרפרנטים אחראים על הפקת הפוליסות ועדכונן, טיפול בכל סילוקי התביעות, ביצוע של עדכוני הגבייה וכל המשא ומתן מול הלקוחות. הרפרנטים עובדים בדרך כלל במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ והם חוליה מרכזית בתפקוד התקין של בית העסק. 

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס יסודות הביטוח ייחודי להכשרת רפרנטים בתחום הביטוח האלמנטרי. מטרת הקורס היא להכשיר אתכם לעבודה בתחום במיוחד בכל הנוגע לביטוח רכב, דירה, עסקים וכל ביטוח אחר שכל אחד מאיתנו צריך לעשות בשלב זה או אחר של החיים. התחום האלמנטרי כולל את כל ביטוחי הרכוש ואת הביטוחים הקשורים לפגיעות בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. בהתאם לכך, נכללים בו רוב ביטוחי החובה שאנחנו נדרשים לעשות בזמן קניית דירה או רכב או בסיטואציות אחרות בחיים. 

הביקוש לעבודה בתור רפרנטים רק הולך ועולה מדי שנה. לימודי ביטוח אלמנטרי אצלנו מסמיכים אתכם לעבודה בתחום ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר שניתן. 

קורס רפרנט לסוכן ביטוח

רפרנטים לביטוח אלמנטרי, תנאי קבלה ומבנה הקורס

קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי שלנו עבור רפרנטים בתחום הביטוח האלמנטרי מתקיים ללא תנאי קבלה. כל מי שמעוניין ללמוד את התחום ולהשתלב בעבודה, מוזמן להצטרף אלינו למסלול הלימודים. המקצוע מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד בחברות הביטוח ובסוכנויות ולהתקדם בתחום. הלימודים מתקיימים במשך 24 מפגשים, 4 שעות אקדמיות למפגש. בכל מקרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה בשביל הסילבוס המלא וזמני ההרשמה. בכל שאלה ובכל עניין אתם מוזמנים להתקשר אלינו או לבוא לפגישת ייעוץ במכללה. הלימודים אצלנו מתקיימים באווירה אישית. כל סטודנט שלנו יכול תמיד לפנות אלינו בנוגע לשאלות מקצועיות הנוגעות לאפשרויות העבודה בעתיד והאופציות העומדות לפניו.

רפרנט ביטוח הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. מדובר בהכשרה מקצועית של כמה חודשים בלבד ולאחריה תוכלו להשתלב בחברות ובסוכנויות הביטוח בתפקיד מעניין ויצירתי. הרפרנטים אחראים על התפקוד התקין של המשרד ועל קשרי הלקוחות. הם אחראים על כל ענייני הביורוקרטיה ועל העבודות הלוגיסטיות עבור סוכני הביטוח. לכן, הם נדרשים להכיר לעומק את כל הפרטים הטכניים הקשורים לעבודה משרדית בנוסף לידע מקצועי בתחום הביטוח.

מה תפקידו של רפרנט ביטוח?

הרפרנטים הם אלו האחראים על עדכון הפוליסות והם מבצעים את כל עדכוני הגבייה. בנוסף לכך, הם מטפלים בכל הנושא של סילוק תביעות ופניות של לקוחות מול חברות הביטוח. רפרנט ביטוח יכול להתמחות בסוגים שונים של ביטוחים בהתאם לדרישות המשרד. רפרנט ביטוח כללי נדרש לידע מקצועי בביטוחי רכב ודירה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוחים רבים נוספים בתחום הביטוח האלמנטרי.

קורס רפרנט ביטוח במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס רפרנט ביטוח כללי המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. כמו כן, בסיום הלימודים אצלנו תהיו זכאים לתעודת גמר. הקורס מתקיים במשך 24 מפגשים 4 שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תרכשו את כל הכלים הנדרשים לניהול של סוכנויות ומשרדי ביטוח. כמו כן, תלמדו בצורה מקיפה על יסודות הביטוח ועל מגוון רחב של ביטוחים הנדרשים עבור העבודה.

אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו ידע תיאורטי ופרקטי ברמה הכי גבוהה שניתן. בהתאם לכך, הרוב המוחלט של הסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן