קורס שוק ההון באינטרנט

כיום בעידן הטכנולוגי המתקדם של ימינו, ניתן לעשות הכשרות מקצועיות ו לעבור קורס השקעות בשוק ההון באמצעות פלטפורמות מקוונות. מערכות ניהול למידה מתקדמות, מאפשרות למכללות ולאוניברסיטאות ברחבי הארץ, להציע מגוון הולך וגדל של קורסים, כולל קורסי הכנה מקצועיים לצורך הכשרה מעשית. בהתאם לכך, אחד מהמסלולים המבוקשים אצלנו במכללה, המסלול בשוק ההון, מועבר גם בצורה מקוונת.

ההכשרה בשוק ההון כוללת חמישה מבחנים עבור שיווק וייעוץ, ומבחן נוסף עבור המסלול של ניהול תיקים. יועצים ומשווקים נדרשים לעשות סטאז' של חצי שנה, ומנהלי תיקים נדרשים לעשות סטאז' של תשעה חודשים. במהלך ההכשרה שלנו בתחום, אנחנו מכינים אתכם לכל המבחנים הנדרשים בארבעת מקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, אתיקה ודיני ניירות ערך ושני המבחנים המקצועיים בהתאם למסלול שבחרתם.

קורס שוק ההון באינטרנט
לימודים והכשרה מעשית במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים, עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך. בנוסף להכשרה בשוק ההון, אנחנו מלמדים מדי שנה קורסים עבור המבחנים הנדרשים עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, ועוד עשרות קורסים מומלצים לעבודה מקצועיים נוספים.

במידה ותרצו לעבור הכשרה נוספת בתחום הביטוח הפנסיוני, תצטרכו לעשות מבחן אחד במקצועות היסוד, יסודות הביטוח ועוד מבחן מקצועי בגמר פנסיוני, תוכלו כמובן גם לשלב את הלימודים בשוק ההון עם לימודי ביטוח אלמנטרי. אנחנו מאפשרים לסטודנטים שלנו גמישות רבה בבחירת מסלול הלימודים, ומעניקים לכם יעוץ מקצועי ותמיכה לאורך כל הדרך.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בשוק ההון? רוצים לדעת מהן ההכשרות המעשיות הנוספות שאנחנו מלמדים אצלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בשעות הפעילות של המכללה. אל תהססו לקבוע פגישה עוד היום!

דילוג לתוכן