קורס שוק ההון בצפון

לימודים בתחום שוק ההון מכשירים אתכם לעבודה כיועצים משווקים או מנהלי תיקים. בהתאם לכך, קורסים בתחום שוק ההון הם קורסי הכנה למבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך. קורס לימודי שוק ההון בצפון במכללת אורין שפלטר נועד עבור אלו מכם המעוניינים להתמקצע בתחום. אנחנו מלמדים קורס הכנה לכל אחד מששת הקורסים הנדרשים לצורך ההכשרה.

יועצי ומשווקי השקעות נדרשים לעשות חמישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי נוסף. כמו כן, תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה. מנהלי תיקים נדרשים להכשרה ארוכה יותר, מבחן מקצועי נוסף וסטאז' של תשעה חודשים. הלימודים בתחום מתאימים עבור כל אחד מכם שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש ולעבוד בתחום שוק ההון. אין תנאי קבלה מיוחדים לצורך ההרשמה ללימודים.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בתחום הפיננסי ואנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך. אנחנו עובדים עם מרצים מקצועיים שבאים מן השטח מעולם שוק ההון ועולמות משיקים. אחד הדגשים החשובים ביותר אצלנו במכללה הוא התמקדות בלימוד פרקטי שמכוון אתכם לעבודה בתחום.

קורס שוק ההון בצפון
לימודים פיננסיים במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו שורה ארוכה של קורסים פיננסיים אונליין בתחום הביטוח. יש לנו הכשרות קצרות עבור יועצי משכנתאות, חתמים ורפרנטים בנוסף להכנה למבחנים בתחום הביטוח האלמנטרי והפנסיוני. יש לנו קורסים בתחום הנדל"ן ושוק ההון והכשרות מקצועיות בתכנון פרישה. הלימודים מתקיימים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית בהתאם לקורס הנלמד ולדרישת הסטודנטים. אנחנו עובדים גם במתכונת של לימודי ערב עבור סטודנטים עובדים המפרנסים משפחה.

מעוניינים לקבל את רשימת הקורסים המלאה של המכללה? רוצים לדעת איזה מסלול לימודים מתאים במיוחד עבורכם. אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן