קורס שוק ההון למתחילים אונליין

קורס שוק ההון מאפשר לכם להכיר את אחד מתחומי ההשקעות הרווחיים ביותר. במהלך הקורס תכירו את כל מונחי היסוד הנדרשים עבור השקעות מניבות בשוק ההון. כמו כן, תרכשו כלים מעשיים לניתוח של השוק ושל ההתנהלות הפיננסית בערוצי ההשקעה השונים.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס ייחודי בתחום שסוקר, בנוסף להשקעות קונבנציונליות בשוק ההון, את כל התחום המתחדש של השקעות אלטרנטיביות. קורס שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות מתקיים בצורה מקוונת, והוא מאפשר לכל אחד מכם בזמן הפרטי שלו לרכוש ידע וכלים מעשיים בתחום.

קורס השקעות בשוק ההון אונליין
קורס שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות

שוק ההון הוא חלק משמעותי מהחיים של כל אחד מאתנו, החל מחסכונות הפנסיה דרך קרנות ההשתלמות ועד אפיקי השקעה נוספים המלווים אותנו לאורך כל הדרך. שוק ההון אינו מסתיים בהשקעה בבורסה. במצב השוק כיום קיימים אפיקי השקעה אלטרנטיביים כגון הלוואות P2P, אנרגיה ומטבעות דיגיטליים שבכולם ניתן לקצור רווחים נאים ביותר.

במהלך הקורס שלנו בשוק ההון והשקעות אלטרנטיביות, אנחנו סוקרים את כל התחום הקלאסי של שוק ההון וממשיכים הלאה אל תוך המאה העשרים ואחת, אל תוך עולם חדש מופלא של השקעות אלטרנטיביות. הקורס שלנו הוא קורס מקוון אותו ניתן ללמוד מהבית בכל זמן שנוח לכם. מדובר במתכונת חדשנית של לימודים, המאפשרת לאנשים עסוקים לרכוש השכלה מעשית בזמן קצר ובתנאים נוחים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורסים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי. מדי שנה אנחנו מעבירים עשרות קורסים מקצועיים לנשים בתחומים שונים ומגוונים. אנחנו מלמדים קורסים בשוק ההון ובנדל"ן, הכשרות מעשיות בתחום הביטוח וקורסים בתחום המשכנתאות. בנוסף לכך, יש לנו מסלולי לימוד מלאים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים.

דילוג לתוכן