קורס שוק ההון למתחילים עלות

הכשרה בשוק ההון דורשת מעבר של חמישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. בשביל לעבוד כיועצים או כמשווקי השקעות, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. מנהלי תיקי השקעות נדרשים לסטאז' ארוך יותר של תשעה חודשים ומבחן מקצועי נוסף. במידה ואתם מעוניינים בקורס שוק ההון למתחילים ולא בהכשרה ארוכה, יש לנו עבורכם את הקורס המתאים.

קורס לימודי שוק ההון בצפון מיועד עבור אלו מכם שבאים ללא רקע מוקדם בתחום, ומעוניינים להכיר את אחד מתחומי ההשקעות החשובים ביותר בשוק. הקורס מתחיל עם סקירה כללית של שוק ההון ושל המוצרים הנסחרים במסגרתו. לאחר מכן נתמקד באופן ספציפי בהשקעות מרכזיות כגון מסחר במניות, אגרות חוב וקרנות נאמנות. חלק מרכזי מהקורס עוסק בכל הנושא של השקעות אלטרנטיביות ומקנה לכם כלים מעשיים להשקעה חכמה בתחום.

המחיר של הקורס יינתן לכל סטודנט שמעוניין בכך בשיחה אישית בטלפון עם יועצי הלימודים של המכללה. אל תהססו לפנות אלינו עוד היום בנוגע לכל שאלה שיש לכם. אנחנו כאן עבורכם בשעות הפעילות של המכללה.

קורס שוק ההון למתחילים מחיר
שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות

קורס השקעות בשוק ההון מתקיים במתכונת מקוונת והוא מתאים במיוחד עבור אנשים שאינם יכולים להתפנות ללימודים במשרה מלאה. הקורס משלב בצורה מדויקת בין פרקטיקה לתיאוריה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצי המכללה ועם מרצים חיצוניים החיים את שוק ההון ועולם ההשקעות. המטרה שלנו היא להקנות לסטודנטים שלנו את הידע התיאורטי המקיף ביותר ואת ההכשרה המעשית הנדרשת, בשביל להתחיל להשקיע בשוק ההון מייד עם סיום הלימודים. בהמשך הדרך במידה ותרצו להמשיך בתחום, תוכלו כמובן לעשות הכשרה מתאימה עבור ייעוץ, שיווק או ניהול תיקים.

רוצים לקבל עוד פרטים על קורסים נוספים במכללה ועל מסלול הלימודים בשוק ההון? פנו אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן