קורס שוק ההון לנשים

השקעות בשוק ההון הן אחת מערוצי ההשקעה הפופולריים ביותר בארץ. אבל, בשביל להשקיע בצורה חכמה, צריך ידע מקצועי בעניין. כאן נכנסים לתמונה יועצים, משווקים ומנהלי תיקים שעוזרים ללקוחות לנהל את תיקי ההשקעות, ולבנות תיק השקעות בהתאמה אישית לתקציב העומד לרשותם. בשביל לעבוד בתחום צריך לעבור קורס שוק ההון מומלץ הכולל מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך.

לימודי ניהול תיקי השקעות הם אחד המקצועות המבוקשים אצלנו במכללה. בעבר שוק ההון נחשב לנחלתם של גברים בלבד אבל בעולם המתקדם של ימינו נשים רבות מסיימות בהצלחה את המסלול עבור יועצים, משווקים ומנהלי תיקים ומשתלבות בחברות המציעות שירות בתחום או פותחות עסק עצמאי.

קורס שוק ההון לנשים

לימודי שוק ההון

המסלול המלא בשוק ההון לוקח בערך כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. מסלול הלימוד הוא בהיקף של 555 שעות לימוד אקדמיות והוא כולל שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים וסטאז' של תשעה חודשים. עבור ייעוץ ושיווק השקעות תצטרכו לעשות רק מבחן מקצועי אחד וסטאז' של חצי שנה.

לימודים אונליין במכללה כוללים קורסי הכנה מקיפים לכל המבחנים הנדרשים, ועזרה במציאת הסטאז' המתאים. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום ומספקים עבורכם לימוד פרקטי ותיאורטי ברמה הכי גבוהה שניתן. כמו כן, בסיום ההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. לרשות הבוגרים של המכללה עומדת מחלקת ההשמה שלנו עם משרות נחשקות מכל חברות הביטוח, הבנקים ובתי ההשקעות המובילים במשק.

איך נרשמים למסלול הלימודים?

רוצים להירשם ללימודי שוק ההון במכללה? פנו אלינו עוד אל יועצי הלימודים שלנו וקבעו פגישה. בפגישת הייעוץ תקבלו את כל המידע הנדרש בנוגע לזמני ההרשמה ותוכנית הלימודים, ותוכלו להירשם במקום לקורסים המתאימים עבורכם. לאנשים שאין בידם זמן לפגישה פרונטלית במכללה, ניתן לקבל את כל המידע בשיחת טלפון אחת בלבד.

דילוג לתוכן