קורס שוק ההון מומלץ

קורסים בשוק ההון משתרעים על פני קשת רחבה של נושאים. הקורסים כוללים לימודי ייעוץ משכנתאות, מסחר בבורסה, ניתוח טכני, השקעות במטבע חוץ ודיני ניירות ערך, ועוד שורה ארוכה של תחומים. אחד הדרכים היעילות ביותר להכיר את התחום היא כמובן באמצעות קורס בסיסי בשוק ההון, שיאפשר לכם להכיר את כל המושגים הרלוונטיים לתחום, ויתן לכם תמונה כללית מקיפה של כל הנעשה בתחום.

כאשר אתם באים לבחור קורס מתאים, תעברו קודם כל על הרזומה של המכללה, ועל הקורסים שהיא מציעה. מעבר לכך תמיד תוכלו לבדוק את רשימת המרצים, ולעבור באופן ספציפי על נושאי קורס השקעות בשוק ההון. אחד הדברים המרכזיים ביותר הוא לבדוק את הניסיון המעשי של המרצים, תחפשו אחרי אנשי מקצוע שסוחרים בפועל בבורסה ויש להם קבלות מוכחות בשטח! מרצים שמבינים בתיאוריה בלבד לא יעזרו לכם לבנות תיק השקעות ולקצור הצלחות בבורסה.

במידה ואתם רוצים להתמקצע בתחום, תוכלו תמיד ללמוד מסלול מלא בשוק ההון עבור יועצים משווקים ומנהלי תיקים. מסלול הלימודים כולל מעבר של מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך וסטאז' מתאים.

קורס שוק ההון מומלץ
לימודי שוק ההון

קורס לימודי השקעות אלטרנטיביות עבור יועצים ומשווקים דורשים מעבר של חמישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה. היועצים עוזרים ללקוחות בכל הנושא של השקעות בשוק ההון בהתאם לצרכי הלקוח. המשווקים מוכרים מוצרים עבור הלקוחות ועבור היועצים והם עובדים בעיקר בבתי השקעות. המסלול עבור ניהול תיקים דורש הכשרה ארוכה יותר, מעבר של מבחן מקצועי נוסף וסטאז' של תשעה חודשים. בהתאם לכך, מנהלי תיקים מורשים לבצע פעולות בתיק הלקוח מטעם ייפוי כוח שניתן להם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בשוק ההון? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן