קורס שוק ההון מחירים

לימודים בתחום שוק ההון כוללים הכשרה כיועצים, משווקים או מנהלי תיקים. ההכשרה עבור יועצים ומשווקים כוללת מעבר של חמישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד, וסטאז' של חצי שנה. ההכשרה עבור מנהלי תיקים דורשת מבחן מקצועי נוסף, סך הכל שני מבחנים מקצועיים, וסטאז' של תשעה חודשים.

כל הקורסים שלנו בשוק ההון הם קורסי הכנה למבחנים הנדרשים, מטעם הרשות לניירות ערך. בשביל לקבל הצעת מחיר מתאימה עבור כל קורס בשוק ההון למתחילים בנפרד ועבור התכנית המלאה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עם יועצי הלימודים של המכללה. תוכלו לעשות זאת בשיחת טלפון או לבוא לפגישת ייעוץ. במהלך הפגישה נסביר לכם לעומק על כל אחד מהמסלולים, ועל אפשרויות התעסוקה בסיום הלימודים.

במהלך הייעוץ נעבור אתכם על הסילבוס ונבדוק אילו קורסים אתם צריכים לעשות לצורך ההכשרה, חלק מהסטודנטים עם תואר ראשון או שני פטורים מבחינות מסוימות לצורך ההסמכה. אנחנו עושים את המיטב בשביל שכל סטודנט ימצא את מקומו המתאים בקורסים שלנו, ובסופם של הלימודים ימצא עבודה בתחום שקרוב לליבו.

קורס שוק ההון מחירים
שוק ההון, ייעוץ, שיווק וניהול תיקים

 קורס ניתוח טכני שוק ההון מכשיר אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך בייעוץ, שיווק וניהול תיקים. יועצי השקעות תפקידם לספק מידע אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לתיקי ההשקעות שלהם, המשווקים מוכרים מוצרים ללקוחות, ומנהלי תיקי ההשקעות מוסמכים לפעול בחשבון הלקוח מטעם ייפוי כוח שניתן להם. כל אחד מהמסלולים מספק עבורכם שכר התחלתי נאה מייד עם תחילת העבודה. בנוסף לכך, אפשרויות הקידום מאפשרות לכם להתפתח עם השנים ואף לפתוח עסק פרטי מצליח.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בשוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן