קורס שוק ההון

השקעות בשוק ההון מתאימות עבור כולם אבל לפני שניגשים להשקיע צריך להצטייד בידע המתאים. 

כדבר ראשון יש לדעת את כל המכשירים הפיננסיים העומדים לרשות המשקיעים. על המשקיעים לדעת מהן מניות ואגרות חוב, קרנות נאמנות ותעודות סל. אחד הדברים החשובים ביותר הוא התאמת הסיכון לתשואה בהתאם לצרכים של המשקיע. 

תיק ההשקעות צריך להתאים לאופי של המשקיעים ולשקף את מידת הסיכון שהן מוכנים לקחת על עצמם. בנוסף לכך, צריך לדעת איך לגוון את תיק ההשקעות ולא להשקיע באפיקי השקעה תלויים זה בזה. אנשים רבים המעוניינים להיכנס לעולם ההשקעות בשוק ההון, לוקחים קורס מתאים בנושא לפני הקפיצה למים. קורס השקעות  מקצועי בשוק ההון מאפשר למשקיעים בתחילת דרכם לקבל את כל הכלים התיאורטיים והמעשיים בשביל לבנות תיק השקעות מחושב המתאים לצרכים שלהם. 

קורס שוק ההון

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס מיוחד בשוק ההון שמכין אתכם בצורה מלאה להשקעה בבורסה. בנוסף לכך הקורס מתמקד גם בהשקעות אלטרנטיביות, כגון הלוואות P2P, נדל"ן, מטבעות דיגיטליים, אנרגיה מתחדשת והשקעות רבות נוספות. המטרה שלנו היא להעניק לכם ידע מקיף בכל עולם ההשקעות ולאפשר לכם למצוא את הנתיב המתאים עבורכם.

קורס השקעות בשוק ההון, תנאי קבלה ומתכונת לימודים

קורס השקעות בשוק ההון מתאים עבור כל מי שמעוניין להשקיע בתחום. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. במהלך חמישה עשר מפגשים, ארבע שעות אקדמיות למפגש, תלמדו את כל מה שצריך בשביל לבנות תיק השקעות מסודר ואפקטיבי. קורס שוק ההון למתחילים שלנו מעובר על ידי מרצים של המכללה ומרצים חיצוניים שבאים מן השטח. השילוב בין מרצי המכללה לאנשי המקצוע שעובדים אתנו מקנה לכם ידע תיאורטי ומעשי ברמה הכי גבוהה שניתן.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן