קורס שיווק פנסיוני

קורס שיווק פנסיוני, מתקיים אצלנו במכללה במסגרת לימודים בתחום ביטוח פנסיוני. שיווק פנסיוני הוא אחת מהאופציות לעבודה, לאחר סיום הלימודים וההכשרה המקצועית. בסיום הלימודים כל אחד מכם יוכל להשתלב כמשווק פנסיוני במסגרת בתי השקעות, חברות הביטוח וסוכניות הביטוח. המכללה שלנו מקנה לכם סט כלים עדכני ומעשי, עבור עבודה בתחום. אנחנו מאמינים בלימוד מעשי מכוון לתעסוקה. המכשיר אתכם לתת שירות מקיף ויסודי עבור הלקוחות שלכם. 

המשווקים מספקים ייעוץ והכוונה ללקוחות, בכל הנוגע לקרנות הפנסיה שלהם, ביטוחי המנהלים וקרנות הגמל. זאת כמובן תוך זיקה לבית העסק אותו הם מייצגים. המשווק עובד ביחד עם הלקוח למען טובת הלקוח. אבל הוא מחויב גם לבית העסק בו הוא עובד. לכן התחום דורש גם יכולות מכירה. משווקים פנסיוניים מוכרים ללקוחות שלהם פוליסות ביטוח. 

מה ההבדל בין שיווק לייעוץ פנסיוני?

ייעוץ ושיווק פנסיוני נלמדים שניהם באותה מסגרת. ההכשרה היא אותה הכשרה אך העבודה היא כמובן שונה לחלוטין. בהתאם לכך הסטאז' שכל אחד מהתחומים דורש, שונה אחד מהשני. ייעוץ פנסיוני הוא תחום התמחות אובייקטיבי. המייעץ אינו רשאי למכור פוליסות ביטוח למבוטחים. כל תפקידו מסתכם בייעוץ בלבד. היועצים אינם מחויבים לבית השקעות אחד. המשווקים עובדים במסגרת בית ההשקעות והם מורשים למכור פוליסות של אותו בית עסק. האינטרס שלהם הוא האינטרס של בית ההשקעות. כמובן שגם הלקוחות מרוויחים מהעניין אבל לא מדובר בייעוץ אובייקטיבי.

אצלנו במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד את שני התחומים ולהחליט במה אתם רוצים להתמחות. אתם כמובן מוזמנים לפנות אלינו לפני תחילת הלימוד לייעוץ מעמיק. היועצים שלנו יעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה. אם יש לכם שאלות נוספות אתם כמובן מוזמנים להתקשר אלינו ישירות. אנחנו כאן עבורכם בכל עת. 

דילוג לתוכן