קורס תיווך מומלץ

מתווכי נדל"ן נדרשים לעבור הסמכה מטעם רשם המתווכים במשרד המשפטים. רבים מאלו שמעוניינים לעבוד בתחום, לוקחים קורס היברדי הכנה למבחן בשביל לעבור אותו בהצלחה. מרבית הקורסים מתאימים את עצמם לסטודנטים, הם מתקיימים בשעות הערב או באופן מקוון. הסטודנטים שלומדים תיווך נדל"ן נמצאים בדרך כלל במסגרת חיי משפחה ועבודה, והם לא תמיד יכולים להתפנות ללימודים בשעות הבוקר או במשרה מלאה. קורס תיווך חייב להכיל את כל החומר הנדרש לבחינה. בנוסף לכך, במסגרת הקורס אתם צריכים לקבל את כל ההכשרה המתאימה בשביל לעבוד בפועל בתחום.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס הכנה למבחן של רשם המתווכים. במהלך לימודי השקעות בשוק ההון נעבור אתכם על כל הנושאים הנדרשים עבור הבחינה. בנוסף לכך, אנחנו מקנים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה עם לקוחות.

המרצה של הקורס הוא איש מקצוע שעובד בפועל בתחום הנדל"ן. הניסיון העשיר שלו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה. בהתאם לכך, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר לצורך המבחנים, והרוב המוחלט של הבוגרים שלנו אכן עובדים בפועל כמתווכי נדל"ן.

קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ
אפשרויות תעסוקה בתחום הנדל"ן

עולם הנדל"ן מאפשר לכם לעבוד באחד התחומים המרתקים ביותר בשוק העבודה. כיום כעשרה עד עשרים אחוזים מהעסקאות מתבצעות באמצעות מתווכים, והמספרים נמצאים במגמת עלייה. מתווכי נדל"ן מוצאים דירות למכירה עבור הלקוחות שלכם במחיר נמוך ממחיר השוק או דירות אטרקטיביות המתאימות במיוחד לצרכים של בני המשפחה. בהתאם לכך, הם יכולים לגזור שכר נאה מכל עסקה.

מתווכי נדל"ן יכולים לעבוד כעצמאים במסגרת חברת תיווך או לפתוח עסק פרטי ולעבוד ישירות מול הלקוחות. בכל מקרה שבו אתם מתלבטים בנוגע לאפשרויות הפרנסה שלכם בתחום או בנוגע לשכר הריאלי של המתווכים, אתם מוזמנים לפנות אל יועצי הלימודים של המכללה. בתהליך הייעוץ תקבלו את כל המידע הנדרש עבורכם לצורך הלימודים וההכשרה.

דילוג לתוכן