קורס תיווך נדל"ן אונליין

בשביל לעבוד כמתווכי נדל"ן, עליכם לעבור את הבחינה של רשם המתווכים. ניתן כמובן ללמוד באופן עצמאי לבחינת ההסמכה בדיני מתווכים במקרקעין. אבל, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא על ידי קורס ייעוץ משכנתא הכנה לבחינה. במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס מיוחד, המתאים עבור אנשים שאין להם זמן להתפנות ללימודים פרונטליים. קורס תיווך נדל"ן אונליין, מאפשר לכם לרכוש את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה.

במהלך הקורס נתמקד בכל החומר הנדרש לבחינה, ונכין אתכם בצורה מעשית לעבודה בתחום. בהתאם לכך, הקורס שלנו מורכב משלושה חלקים. בחלק הראשון נלמד על כל מושגי הנדל"ן הנדרשים בשביל לעבור את הבחינה ולעבוד במקצוע. לאחר מכן נעבור על כל הלכות ופסיקות בית המשפט. בחלק זה נעמיק ברקע המשפטי הדרוש לעבודה בתחום. בחלקו השלישי של הקורס, נתמקד בחקיקה רלוונטית לעולם הנדל"ן. במהלך הלימודים נתמקד בתרגול של עשרות שאלות ופתרונות ומבחני גמר לדוגמא. הלימודים אצלנו במכללה, מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים. בהתאם לכך, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר בארץ.

קורס תיווך נדלן אונליין

לימודיים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

 יועץ משכנתאות לימודים במכללת אורין שפלטר במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, מאפשרים לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר. במכללה שלנו יש לנו קורסים מעולים בתחום הביטוח והמשכנתאות, ובתחומים רבים נוספים. אצלנו תוכלו ללמוד ייעוץ משכנתאות או לקחת קורס מקצועי בחיתום בתחום הביטוח האלמנטרי. בעולם העבודה של היום, אין צורך באמת בלימודים ארוכי טווח באוניברסיטה ובתארים מתקדמים. הקריטריון המשמעותי ביותר לעבודה, הוא הניסיון המקצועי שלכם וידע תיאורטי כנדרש בתחום, את שני הדברים הללו תרכשו אצלנו בקורסים המקצועיים.

בשביל לעבוד כמתווכי נדל"ן, יש צורך ברשיון תיווך נדל״ן ולשם כך עליכם לעבור את הבחינה של רשם המתווכים. ניתן כמובן ללמוד באופן עצמאי לבחינת ההסמכה בדיני מתווכים במקרקעין. אבל, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא על ידי קורס תיווך נדל"ן. במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס מיוחד, המתאים עבור אנשים שאין להם זמן להתפנות ללימודים פרונטליים. קורס תיווך נדל"ן אונליין, מאפשר לכם לרכוש את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה.

קורס תיווך
מה תלמדו בקורס תיווך נדל"ן אונליין?

במהלך קורס לימודי נדלן אונליין נתמקד בכל החומר הנדרש לבחינה, ונכין אתכם בצורה מעשית לעבודה בתחום. בהתאם לכך, הקורס שלנו מורכב משלושה חלקים. בחלק הראשון נלמד על כל מושגי הנדל"ן הנדרשים בשביל לעבור את הבחינה עבור רשם המתווכים. לאחר מכן נעבור על כל הלכות ופסיקות בית המשפט. בחלק זה נעמיק ברקע המשפטי הדרוש לעבודה בתחום. בחלקו השלישי של הקורס, נתמקד בחקיקה רלוונטית לעולם הנדל"ן. במהלך הלימודים נתמקד בתרגול של עשרות שאלות ופתרונות ומבחני גמר לדוגמא. הלימודים במכללה, מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים. בהתאם לכך, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר בארץ.

לימודיים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

לימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, מאפשרים לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר. בנוסף לכך, במכללה שלנו יש לנו קורסים מעולים בתחום הביטוח והמשכנתאות, ובתחומים רבים נוספים. אצלנו תוכלו ללמוד ייעוץ משכנתאות או לקחת קורס מקצועי בחיתום אלמנטרי. בעולם העבודה של היום, אין צורך באמת בלימודים ארוכי טווח באוניברסיטה ובתארים מתקדמים. הקריטריון המשמעותי ביותר לעבודה, הוא הניסיון המקצועי שלכם וידע תיאורטי כנדרש בתחום, את שני הדברים הללו תרכשו אצלנו בקורסים המקצועיים.

לרכוש מקצוע מבוקש תוך זמן קצר

לימודים מקצועיים והכשרות מעישות במכללת אורין שפלטר מאפשרים לכם לרכוש מקצוע לחיים בכמה חודשים בלבד! הצטרפו אלינו עוד היום לקהל הסטודנטים של המכללה והבטיחו את העתיד המקצועי שלכם.

מעוניינים לדעת אילו קורסים אנחנו מלמדים אצלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן