קורס תיווך נדלן מחיר

קורס תיווך נדל"ן אונליין מכשיר אתכם בהצלחה לבחינת ההסמכה בדיני מתווכים במקרקעין. הקורס מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד כמתווך נדל"ן, ואין דרישות מוקדמות מיוחדות לצורך ההרשמה.

הלימודים בתחום מכשירים אתכם לעבודה במסגרת אחת החברות הגדולות בשוק. תוכלו כמובן גם לעבוד כעצמאים לאחר תקופה מסוימת ועם רכישת הניסיון המתאים. עבודה בחברה מוכרת מקנה לכם ניסיון מקצועי, שישרת אתכם לאורך כל הדרך עד לפתיחת עסק עצמאי.

אנחנו מכינים אתכם בצורה המקיפה ביותר למבחנים מטעם רשם המתווכים, ומקנים לכם ידע משפטי חשוב ביותר כולל הכנה מעשית לעבודה בשטח. הלימודים במכללת אורין שפלטר, מכוונים את הסטודנטים שלנו להשתלבות מהירה במעגל העבודה. בהתאם לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

תיווך נדל"ן, תוכנית לימודים והרשמה למכללה

במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו עוזרים לכם למצוא את הדרך המקצועית המתאימה עבורכם. המכללת שלנו פורשת בפניכם את כל אפשרויות התעסוקה בתחום, ומספקת עבורכם ייעוץ והכוונה לעבודה לאורך כל מסלול הלימודים.

תוכנית הלימודים שלנו בתיווך נדל"ן כוללת לימוד מעמיק של כל הנושאים המשפטיים הנדרשים. במהלך קורס השקעות נדל"ן אונליין נעבור על חוקי חוזים ונלמד על כל החוקים הנוגעים למקרקעין. בנוסף לכך, נלמד על תכנון ובנייה ונתמקד בנושאים חשובים הדרושים למעבר בהצלחה של המבחן. המטרה שלנו היא שתעברו את המבחן בהצלחה יתרה, תקבלו רישיון תיווך נדל״ן ותגיעו מוכנים לעבודה בתחום.

קורס תיווך נדלן מחיר
כיצד נרשמים ללימודי תיווך נדל״ן?

תהליך ההרשמה למכללה כולל קודם כל ייעוץ מקצועי עם יועצי הלימודים שלנו. אתם מוזמנים לקבוע אתם פגישת ייעוץ ראשונה, בה תקבלו את כל המידע הנדרש עבורכם לצורך הלימודים. במהלך פגישת הייעוץ תקבלו גם מידע מדויק בנוגע לתוכנית הלימודים. מעבר לכך, המכללה מספקת ייעוץ וליווי אישי עבור כל תלמיד במהלך הלימודים וגם לאחר השלמתם.

דילוג לתוכן