קורס תכנון פרישה אינטרנטי

העלייה בתוחלת החיים, עליית יוקר המחיה ועלויות מערכת הבריאות, כל אלה הופכים אנשים מבוגרים לפגיעים מאוד מבחינה כלכלית ודורשים לקחת את הפרישה ברצינות ולהתכונן כלכלית מבעוד מועד על מנת לשמור על רמת חיים תקינה מאוחר יותר. קורס לימודי תכנון פרישה אינטרנטי מקנה לכם את הכלים כדי שתוכלו לערוך תוכנית פרישה מסודרת המותאמת לצרכים שלכם ושל משפחתכם בעת הגעתכם לגיל הפרישה.

קורס תכנון פרישה אינטרנטי

קשה לחיות בידיעה כי אתם תהיו ללא הגנה פיננסית מתאימה לאחר פרישתכם מהעבודה. אבל אין ספק כי אפילו האנשים הרציונליים ביותר מתקשים לחשוב היכן יהיה מצבם הכלכלי בעוד 10, 20 או 30 שנה. לכן הדרך הטובה ביותר להבטיח רווחה כלכלית לאחר הפרישה היא להתחיל להתכונן אליה בהקדם האפשרי. קורס תכנון פרישה אינטרנטי יעזור לכם להעריך את הצרכים הפיננסיים העתידיים, ההכנסות וההוצאות שלכם, ולתכנן את פרישתכם בחוכמה, תוך התחשבות בכל הנתונים הזמינים.
כחלק מתכנון פנסיוני, במהלך קורס תכנון פרישה אינטרנטי תוכלו ללמוד בהרחבה על הנושאים הבאים:
ניתוח מצבכם הפיננסי הנוכחי.
ניתוח תזרימי הכנסות והוצאות על מנת לזהות מקורות צבירת הון פנסיוני.
בחירת אסטרטגיית צבירה וקביעת תוכניות צבירה.
בחירת חברה להשקעות הפנסיה שלכם.
ניתוח מקיף של כל הסיכונים האפשריים.
כתוצאה מכך, תקבלו תוכנית פרישה אישית המציעה לכם הזדמנויות סבירות ליצור ולהשקיע חסכונות פיננסיים כדי להבטיח הכנסה פסיבית מספקת לאחר הפרישה.
תכנון פרישה משמש לטיפול בתכנון פיננסי ספציפי כמו גם כללי עבור מעסיקים או עובדיהם. קורס תכנון פרישה אינטרנטי יעזור לסטודנטים להבין כיצד לקבוע את הצרכים הללו ולהתאים תוכניות פרישה מתאימות ללקוחות. בקורס יועצים פנסיוניים של מכללת אורין שפלטר תלמדו על כל השלבים בתהליך התכנון וכיצד לפתח המלצות לתוכניות פרישה לפרטיים ולעסקים קטנים. בעזרת הקורס המקיף של המכללה אתם תהיו מוכנים טוב יותר להתאים יעדי פרישה ספציפיים לתוכנית הפרישה המתאימה, ותבינו את נחיצותו של מחשבון פיננסי.

דילוג לתוכן