קןרס חתמת בריאות

קורס חיתום ביטוח רפואי מכשיר אתכם לאחד המקצועות החשובים ביותר עבור כל חברת ביטוח. החתמים אחראים על אישור או שלילת הפוליסות של סוכני הביטוח. בהתאם לכך, תפקידם הוא להגן על האינטרסים של חברת הביטוח, ולעמוד על הסיכון של קבלת המבוטח לחברה.

חתמי בריאות אחראים לבדוק לעומק את מצבו של המבוטח, וקובעים בהתאם לכל הפרמטרים הנדרשים האם הפוליסה שהוצעה עבורו אכן משתלמת לחברות הביטוח. החתמים קובעים גם את השינויים הנדרשים בפוליסות הביטוח עבור המבוטחים כגון גביית פרמיה גבוהה יותר, הגבלות על הכיסוי הביטוחי, או החרגות מסוימות מהכיסוי.

קורס חיתום רפואי במכללת אורין שפלטר

קורס חיתום רפואי במכללת אורין שפלטר, נמשך חמישה חודשים בלבד! קורס חיתום ביטוח אלמנטרי שלנו מתקיים לא תנאי קבלה. לאחר סיום כל חובות הקורס תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה. לימודי חיתום ביטוח רפואי מתמקדים בשני תחומים מרכזיים, הקניית רקע בנושאים רפואיים נדרשים עבור חתמי בריאות ולימודים מעמיקים בתחום הביטוח. השילוב המדויק בין שני התחומים מעניק לכם הכשרה מקיפה.

הדגש שלנו במהלך הוא הלימודים הוא על הצד הפרקטי של המקצוע. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים כולם אנשי מקצוע שבאים מהשטח עם ניסיון רב בעולם הביטוח הרפואי.

קןרס חתמת בריאות
לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בארץ בתחום הביטוח והפיננסים. המכללה שלנו מלמדת מסלולי לימוד ביטוח אלמנטרי מקיפים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, הכוללים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור ההסמכה. אנחנו מכשירים חתמים רפואיים ומלמדים שני קורסים בתחום החיתום האלמנטרי, חיתום פרט וחיתום עסקי. כמו כן, אנחנו מלמדים קורס מקצועי עבור רפרנטים בתחום הביטוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן