קןרס יזמות נדל"ן מחירים

קורס יזמות נדל"ן מומלץ מאפשר לכם לקבל את כל הכלים הנדרשים בשביל להשקיע בצורה חכמה. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס השקעות נדל"ן המקנה לכם כלים להשקעה פרטית או

לצורך פרויקט יזמי. במהלך קורס נדל"ן למתחילים נעבור אתכם על כל עסקאות הנדל"ן המרכזיות בארץ ובחו"ל. בהתאם לכך, תלמדו על עסקאות פליפ ועל יזמות נדל"ן, על איתור קרקעות, שינוי ייעוד והובלת פרויקט מגורים ועוד נושאים רבים נוספים. במהלך הקורס ננתח את עקרונות העבודה כיזם נדל"ן על כל הנדבכים הרלוונטיים. בקורס השקעות נדל"ן תרכשו את כל הכלים הנדרשים עבור איתור העסקה, תמחורה, הוצאתה לפועל ושיווקה לציבור.

אחת המטרות העיקריות שלנו היא לעזור לכם למצוא את אפיק ההשקעות המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. בהתאם לכך, במהלך הלימודים אנחנו עובדים בצמוד אליכם, ובודקים מהם אפיקי ההשקעה ההולמים ביותר את הכישורים שלכם כמשקיעים, ואת הכסף הפנוי העומד לרשותכם.

קןרס יזמות נדל"ן מחירים
קורס השקעות נדל"ן, עבור מי זה מתאים?

קורס השקעות נדל"ן אונליין מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להשקיע בתחום או לייעץ לאחרים, או עבור סטודנטים המעוניינים להתמחות כיזמי נדל"ן. הקורס הייחודי שלנו בנוי משלושה חלקים. בחלקו הראשון של הקורס תרכשו את כל המונחים התיאורטיים. בחלק השני של הקורס תרכשו ידע מקיף בנוגע לכל עסקאות הנדל"ן בארץ ובחו"ל. בחלק זה נעבור אתכם על כל עסקה ועל היתרונות והחסרונות שלה, ועבור אילו משקיעים היא מתאימה. בחלקו השלישי של הקורס נעבור מתחום התיאוריה לעולם המעשה, וניישם הלכה למעשה את כל מה שלמדנו עד כה.

הצטרפו אלינו ללימודים במכללה!

מעוניינים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל היועצים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן